.**Customer Service Agent****Position Location: Guadalajara, Jal. México****Primary Function**Receive orders and schedule in SAP. Follow up and register sales to customers in a daily basis. Manage Credit and collection orders in a timely manner. Solve problems between customer and the loading process (communication with customer) Solve the problems that occur during deliveries arrive order.**Reports To**:Sales Manager Animal Nutrition**Key Deliverables****Business**- Develop and maintain a strong working knowledge of the customers and the competitive environment to facilitate business development efforts.- Monitor and direct the effective use of company resources throughout the customer sales cycle.**Agility and Innovation**- Accepts and works effectively with the dynamic changes and supports colleagues through it.- Demonstrates the ability to achieve results to uncertainty, despite the changes and ambiguity.**Relationships and People**- Monitors sales and provides consistent and ongoing day-to-day performance feedback to sales professionals.- Maintain effective relationships with GTM Team to ensure rapid flow of relevant information to meet business goals.**Knowledge, Skills, and Requirements**:- At least 2 years working in Customer Service in Food, Agro or Chemical Industry.- Bachelor's Degree Veterinary Medicine/Food Industry- Interaction with other areas of logistics, credit and collection, quality and wet process.- English Intermediate.**Desired behavior, personal attributes,(Success Drivers And Competencies)**:- Customer Focus- Action Oriented- Perseverance- Priority Setting- Motivating Others- Business Acumen- Problems Resolution**Agente de Servicio a cliente****Ubicación de la posición: Guadalajara, Jal. México****Unidad de negocio: Nutrición Animal.****Función primaria**Recibe y programar pedidos en SAP. Da seguimiento y registra las ventas diariamente. Administra las órdenes de crédito y cobranza de manera oportuna. Resuelve los problemas que ocurren durante las entregas.**Reporta a**: Gerente de Ventas de Nutrición Animal**Resultados** **clave****Negocio**- Desarrolla y mantiene un sólido conocimiento de la actividad principal de los clientes y el entorno competitivo para facilitar los esfuerzos de desarrollo empresarial.- Monitorea y dirije el uso efectivo de los recursos de la compañía a través del ciclo de ventas del cliente.**Agilidad** **e** **Innovación**- Acepta y trabaja eficazmente con los cambios dinámicos y apoya a los colegas a través de estos.- Demuestra la capacidad para lograr resultados ante la incertidumbre, a pesar de los cambios y la ambigüedad.**Relaciones y Personas**- Monitorea las ventas y proporciona comentarios de desempeño diarios y constantes a los involucrados en el proceso de ventas.- Mantiene relaciones efectivas con el equipo comercial para garantizar un flujo rápido de información relevante para cumplir los objetivos comerciales