.The Service Supervisor is an intermediate position responsible for supervising the daily workflow of a Customer Service team in coordination with the Customer Service function. The overall objective is to delegate and supervise tasks of the team while ensuring individual and group performance goals are met.**Responsibilities**:- Allocate work for small Customer Service team (typically up to 10) and serve as the team leader- Oversee and perform Customer Service activities, including performing routine tasks and resolving a variety of issues that may have potential for broader organizational impact- Evaluate performance and make recommendations for pay increases, promotions, terminations, hiring etc.- Recommend new work procedures, as needed- Make evaluative judgments to solve problems based on analysis of factual information, precedent, and acquired technical experience- Ensure entire team meets performance and quality expectations of assigned tasks and is responsible for end results- Develop communications to exchanges ideas and potentially complex/sensitive information- Assist as a backup manager, as needed- Fulfilling the clients' necessities while providing an exceptional client experience is the expected behavior from all our employees and it will be measured by specific metrics.**Qualifications**:- 0-2 years of relevant experience in a customer service role- Ability to deal with conflict/change resistance- Ability to identify and deliver business results- Proficient project management skills- Effective verbal and written communication and presentation skills- Effective influencing and relationship management skills- **Education**:- Bachelor's/University degree or equivalent experienceThis job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.**C10 Asesor de Servicio y Control****Función y objetivo**:Análisis, desarrollo, extracción y administración de información con altos estándares de calidad.El objetivo del puesto es ayudar en la mejora de las actividades de servicio y control desarrollando: seguimiento y gestión puntal de KPIs, herramientas informáticas para la optimización de tareas, y presentación de información veraz y oportuna a puestos directivos para la toma de decisiones.**Principales actividades**:- Gestión de indicadores de desempeño con el equipo (+20 personas.)- Análisis de tendencias, estadísticas y probabilidad para la detección de riesgos.- Generación y depuración de bases de datos y macros con un elevado número de registros.- Desarrollo e implementación de herramientas informáticas de mejora para los sistemas y requerimientos del área.- Elaboración periódica de información.- Explotación de información en las plataformas Institucionales.**Competencias y habilidades necesarias**:- Capacidad de análisis y síntesis.- Planeación y organización.- Trabajo en equipo.- Creatividad e iniciativa.- Adaptación al cambio