Cust Exp Professional

Detalles de la oferta

**Join a team recognized for leadership, innovation and diversity**:
**Key Responsibilities**:

- Processing Returns
- Customer Invoicing
- Deliver Forecast Reports
- Order Processing

**MUST HAVE**:

- At least 3 years of experience in Customer Experience roles
- English proficient
- Experience with SAP, Customer Portals, Oracle, Excel, integrated reporting systems

**WE VALUE**:

- A knowledge of principles and best practices in customer service
- Good team and communication skills
- An ability to take initiative and work with limited direction
- An ability to learn quickly

**Additional Information**:

- ** JOB ID**:HRD230115
- ** Category**:Customer Experience
- ** Location**:Av. Salvador Nava Martinez 3125,San Luis Potosi,SAN LUIS POTOSI,78260,Mexico
- Nonexempt


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Werfenlife Sa. | Business Unit Manager Hemostasis | México

As Business Unit Manager, you are responsible for leading and managing the business unit expansion by developing strategies to achieve objectives, increase m...


Werfenlife Sa. - México

Publicado 9 days ago

Tcm Group | Director Nacional De Renova Spa | México

Requisitos:5 años de experiencia en la industria (Administración de spas, atención al cliente, Supervisión y motivación de equipos de trabajo, etc.)Al menos ...


Tcm Group - México

Publicado 9 days ago

Ejecutivo Comercial

**Ejecutivo comercial** Desarrollar un sistema eficiente y preciso para monitorizar todas las órdenes de compra abiertas. Trabajar junto al equipo de gestió...


Ayala Amaya S.A De C.V - México

Publicado 9 days ago

Encargado

**GRUPO PARISINA** la mayor cadena de tiendas especializadas en Telas y Mercería en México, líder en su ramo con presencia en todo el país y en constante cre...


Grupo Parisina - México

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-12-14T10:36:43.800Z