Incident Management Handler (Monterrey Office)

Detalles de la oferta

Receive tickets from the automated integration between ticketing systems and manual incidents open by CEMEX Security Organization, IT Heads, third party stakeholders
Open security related tickets upon Cemex requirements in the ISM tool and in the VSOC portal.
Track progress of open tickets.
Provide escalation and exception handling for problems, consistent with IBM established procedures on Supplement E Exhibit 3 "Service Levels".
Upon resolution of the problem request, close the ticket.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Brassring

Requisitos

Técnico En Mantenimiento Industrial. Para

Somos una empresa dedicada a la repacion de Trailer y Tracto camiones Siniestrados y buscamos talento como el tuyo **Requisitos**: 3 - 5 AÑOS EN MANTENIMIEN...


Consultoria Rh Nayer - Veracruz

Publicado 13 days ago

Técnico En Mantenimiento

**¡ESTAMOS CONTRATANDO!** MARCOZER, una empresa líder con más de dos décadas de experiência en soluciones de impresión y escaneo busca un _**Técnico de Reac...


Marcozer S.A De C.V. - Veracruz

Publicado 13 days ago

Sr Network Engineer

STAND 8 is a global leader providing end-to-end IT Solutions. We solve business problems through PEOPLE, PROCESS, and TECHNOLOGY and are looking for individu...


Stand 8 - Veracruz

Publicado 13 days ago

Experto Técnico Patio Tlalpan, Cdmx

TechPeople, somos un centro de servicio autorizado de Apple, brindamos soluciones tecnológicas a cada uno de nuestros clientes, por medio de una atención de ...


Techpeople - Veracruz

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-12-29T07:47:03.475Z