El Project Manager de Layout es responsable de planificar, coordinar y supervisar todos los aspectos de los proyectos relacionados con el diseño y la implementación de layouts de producción, oficinas, o espacios comerciales. Este rol requiere habilidades excepcionales en gestión de proyectos, diseño de layouts, y coordinación con múltiples equipos para asegurar que los proyectos se completen a tiempo, dentro del presupuesto y con altos estándares de calidad.**Experience**:- Product Development process knowledge and practice (5/7years)- Get successful development experience in P0/P1 Project development function (2/3years)- Experience in other development functions such as Quality, Process, Sales and Purchasing.- Knowledge in IATF 16949- Knowledge in ISO 14001:2015 / ISO 45001:2018 / ISO 50001:2018.- English advancedActivities:- Manage operationally and functionally the Projects- Responsible for the achievement of the Project KPI in terms of profitability (both product/development vs Development Activity Payback and Extended Margin), Quality, and Production Preparation.- Secure Project resources and control them.- Solve all project issues requiring any type of support of all suitable functions via the Project Escalation.- Check and validate Project Team Members' activities and propose timing scenario to achieve milestones.- Could conduct concept competitions to obtain customer orders.- Define and manage the budget.- Define scope of projects.- Manage all project changes (internal and customer), manage communication with Customers on Project development progress, keep client(s) updated on Project progress.**Benefits**- Sueldo base- Seguro de Gastos Médicos Mayores (incluye plan dental y visión)- 15 días de aguinaldo- 25% de prima vacacional- 12 días de vacaciones (A partir del primer año)- Seguro social- PTU/Reparto de utilidades- Vales de despensa quincenales