. About the team Zillow Group's mission is to give people the power to unlock life's next chapter. The Customer Conversion Analytics team builds models that enable smarter products and deliver strategic insights that help customers transition from browsing to successfully buying or selling a home.Zillow, the top real estate website in the U.S., is building an on-demand real estate experience. Whether selling, buying, renting or financing, customers can turn to Zillow to find and get into their next home with speed, certainty and ease.La misión de Zillow Group es brindar a las personas el poder de desbloquear elpróximo capítulo de la vida. El equipo de Customer Conversion Analytics creamodelos que permiten productos más inteligentes y brindan información estratégica que ayuda a los clientes a pasar de la navegación a la compra o venta exitosa de una casa.Zillow, el principal sitio web inmobiliario de EE. UU., está creando una experiencia inmobiliaria bajo demanda. Ya sea vendiendo, comprando, alquilando o financiando,los clientes pueden recurrir a Zillow para encontrar e ingresar a su próximo hogar con rapidez, certeza y facilidad. About the role This role will employ a broad variety of data science skills, all with the aim of creating a fantastic product for home sellers to joyfully and efficiently sell. Proactively conduct hypothesis-focused deep dives and explorations to understand the seller journey and experience with Zillow Group products Design and execute experiments (ex: A/B tests) that measure impact of product changes. Frame experimentation problems, both statistically and within the business and customer context Present customer insights, metric development, testing methodologies, and experimentation results to technical and non-technical partners Identify and size whitespace opportunities for this nascent and fast growing product Work with engineering teams to improve data collection procedures to ensure integrity and quality of the data Este puesto empleará una amplia variedad de habilidades en ciencia de datos, todo con el objetivo de crear un producto fantástico para que los vendedores de viviendas vendan de manera alegre y eficiente.Realizar proactivamente inmersiones y exploraciones profundas centradas en hipótesis para comprender el recorrido del vendedor y la experiencia con los productos de Zillow Group.Diseñar y ejecutar experimentos (por ejemplo: pruebas A/B) que miden el impacto de los cambios en el producto. Enmarcar problemas de experimentación, tanto estadísticamente como dentro del contexto empresarial y del cliente.Presentar conocimientos de los clientes, desarrollo de métricas, metodologías de prueba y resultados de experimentación a socios técnicos y no técnicos.Identificar y dimensionar oportunidades de espacios en blanco para este producto incipiente y de rápido crecimiento