Descripción y detalle de las actividadesPurchase Order management, account KPl's, daily/weekly communication, coordination shipments, communicating with clients to ensure overall client satisfaction.
Collaborating with various internal departments to ensure client deliverables are identified, understood and addressed.
Responsible for overall client satisfaction.
High level knowledge of forecasting, demand planning and scheduling related to manufacturing and client service fulfillment requirements.
Strong focus on overall client satisfaction.
Familiar with supply chain and order management processes Breaks down complex problems into manageable components and considers multiple factors (.G.
client requirements, time constraints, costs, desired outcomes, etc.)
when making /recommendations/decisions.
Responsible for monitoring and ensure the closure of corrective actions and non-conformities of SGC of their own area.Experiência y requisitos3-5 years recent related experience and/or training, high mix/low volume assembly industries preferred High level proficiency in ERP Systems (QAD preferred)Oferta de empleo confidencialOfrecemos a las empresas la opción de publicar sus ofertas de empleo de manera confidencial, esto es por razones propias de la empresa y en algunos puestos desean mantener la información de forma privada.
A continuación se especifican algunas de las razones por las que las empresas deciden publicar sus oportunidades de empleo como confidenciales:- La empresa desea mantener su publicación privada, para sustitución de sus empleados actuales.- Es la búsqueda de personal para nuevas plazas de empleo dentro de las organizaciones que actualmente están por autorizar.- Son empresas de nueva creación que requieren ciertos puestos sin la obligación de dar la información particular de su empresa en ese momento.
**Área** Atención a Clientes/Call Center/Telemarketing**Contrato** Permanente**Turno** Diurno**Jornada** Tiempo Completo**Estudios** Titulo Profesional**Sexo** Indistinto