Detalles de la oferta

**Responsibilities**
- Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
- Follow communication "scripts" when handling different topics
- Identify customers' needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives
- Seize opportunities to upsell products when they arise
- Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
- Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
- Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level
- Meet personal/team qualitative and quantitative targets

**Skills**
- Previous experience in a customer support role
- Track record of over-achieving quota
- Strong phone and verbal communication skills along with active listening

Pay: From $12,000.00 per month

**Language**:

- English (required)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Recepcionista - Cajero De Hotel

HOTEL COLONIAL REQUIERE CAJERO - RECEPCIONISTA Objetivo Puesto: registro de las entradas y salidas de los clientes brindando un excelente servicio y atenció...


Hotel Colonial Hermosillo - Sonora

Publicado 3 days ago

Mesero (A)

La vacante es para el restaurante Steaks del Herradero, contamos con dos sucursales: - Blvd. Kino No. 277 esquina calle 20 de Noviembre en la colonia Countr...


Steaks Del Herradero - Sonora

Publicado 3 days ago

Atención Y Servicio

GRUPO FINANCIERO INBURSA SOLICITAATENCION Y SERVICIOREQUERIMOS: - ESCOLARIDAD MÍNIMA: BACHILLERATO CONCLUIDO CON CERTIFICADO O LICENCIATURA - SEXO: INDISTIN...


Grupo Financiero Inbursa Corporativo - Sonora

Publicado 3 days ago

Vigilante Zona Santa Anita

**Resumen del Puesto**: El vigilante de una agencia de autos desempeña un papel fundamental en la protección y seguridad de las instalaciones, vehículos y pe...


Grupo Plasencia Automotriz - Sonora

Publicado 3 days ago

Built at: 2025-01-07T02:45:59.666Z