Detalles de la oferta

**Responsibilities**
- Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
- Follow communication "scripts" when handling different topics
- Identify customers' needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives
- Seize opportunities to upsell products when they arise
- Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
- Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
- Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level
- Meet personal/team qualitative and quantitative targets

**Skills**
- Previous experience in a customer support role
- Track record of over-achieving quota
- Strong phone and verbal communication skills along with active listening

Pay: From $12,000.00 per month

**Language**:

- English (required)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Atención A Clientes Y Retención - En Atizapan

Si buscas un empleo de medio tiempo y crecer profesionalmente, ¡Esta es tu oportunidad Laboral! Nuestros planes de estudio nos hacen ser una institución educ...


Universidad Tecnológica De México - Veracruz

Publicado 5 days ago

Wfm (Analista De Base De Datos) - Para Call Center

**IMPORTANTE EMPRESA DE GIRO DE CALL CENTER CON PRESENCIA EN CDMX Y REPUBLICA MEXICANA, SOLICITA**: **WFM / CALL CENTER** **Requisitos**: - 18 años de adel...


Grupo Gabssa - Veracruz

Publicado 5 days ago

Anfitrionas Plaza Portal Centro

**Vacante para la empresa Recorcholis en Plaza portal centro - Cuauhtémoc, Ciudad de México**: **¡¡¡Únete a la familia Recórcholis, la mejor opción para trab...


Recorcholis - Veracruz

Publicado 5 days ago

Ejecutivo Telefonico-Banco Azteca Recordatorios De

**COBRANZA** **TKM Contac center con más de 20 años de experiência, está contratando para su campaña de cobranza de BANCO AZTECA** **¡CONTRATACIÓN INMEDIAT...


Grupo Elektr - Veracruz

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-10T07:53:33.871Z