Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Mesera

**MESERA/MESERO** **ZONA DE TRABAJO**:CORDOBA, SAN JOSÉ **HORARIO DE TRABAJO**: 8:00am a 5:00pm de lunes a sábado - Actitud de buen servicio al cliente, $6...


Desde Hoja Santa Restaurante - México

Publicado 15 days ago

Ejecutivo Telefónico

Empresa de Telecomunicaciones por más de 12 años en el ramo, está en busca de PERSONAL RESPONSABLE, ACTITUD POSITIVA y con ganas de superación personal para ...


Desde Enlace Digital - México

Publicado 15 days ago

Almacenista Y Atención A Clientes

**ALMACENISTA Y ATENCION A CLIENTES**_**(**_Sucursal San Luis Potosí)_ - Mayor de 23 años - Preparatoria terminada, Carrera técnica - Experiência mínima nece...


Desde Operadora De Mercado De Llantas S.A. De C.V. - México

Publicado 15 days ago

Grupo Automotriz Farrera Solicita Asesor Telefonico

GRUPO AUTOMOTRIZ FARRERA SOLICITA ASESOR TELEFONICO (PREFILTRO) **Requisitos**: Experiência: de 1 año en venta y prospección de cliente y/o 1 año de experiê...


Desde 405 - México

Publicado 15 days ago

Agente Telefónico Bilingüe

Agente Telefónico Bilingüe
Empresa:

Licona Insurance


Lugar:

México

Detalles de la oferta

Call Center Agent will be responsible for handling inbound and outbound calls from customers regarding inquiries, complaints, and service support. Your primary objective will be to provide exceptional customer service while efficiently resolving issues and meeting customer needs.

**Responsibilities**:

- Answering incoming calls promptly and professionally.
- Providing accurate information to customers regarding services, and company policies.
- Handling customer complaints and finding appropriate solutions to ensure customer satisfaction.
- Documenting all interactions accurately.
- Following up with customers to ensure their concerns have been addressed satisfactorily.
- Meeting or exceeding individual and team performance goals, including call handling time, customer satisfaction scores, and sales targets.
- Collaborating with other departments to resolve complex customer issues.
- Adhering to company policies and procedures at all times.

**Qualifications**:
**100% English and Spanish**

1. High school diploma or equivalent required; college degree preferred.

2. Previous experience in customer service or call center environment.

3. Excellent verbal and written communication skills.

4. Strong problem-solving abilities and the ability to think quickly on your feet. Ability to work independently as well as part of a team.

5. Proficiency in using computers, typing and phone.

Tipo de puesto: Tiempo completo

Sueldo: $12,566.30 - $14,446.02 al mes

Horario:

- Lunes a viernes
- Turno de 8 horas

Prestaciones:

- Seguro de vida

Educación:

- Bachillerato terminado (Deseable)

Experiência:

- Atención al cliente: 1 año (Deseable)

Idioma:

- Inglés (Obligatorio)

Lugar de trabajo: Empleo presencial


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Agente Telefónico Bilingüe
Empresa:

Licona Insurance


Lugar:

México

Built at: 2024-09-10T09:31:39.023Z