.**Responsibilities**:- Advises reconciliation Specialist to prepare/Organize reconciliations and proof.- Ensures accuracy of reports and reconciliations.- Carries out detailed proof reviews.- Investigates reconciliation differences and Prepares reports, both written and verbal on the differences.- Applies good understanding of how the team interacts with others in accomplishing the objectives of the area.- Requires a good knowledge of the range of processes, procedures and systems to be used in carrying out assigned tasks and a basic understanding of the underlying concepts and principles.- Makes evaluative judgments based on the analysis of factual information.- Limited but direct impact on the business through the quality of the tasks/services provided.- Must be able to exchange information in a concise and logical way as well as be sensitive to audience diversity**Qualifications**:- Knowledge of MS Excel/MS Access. Good Accounting knowledge. Analytical skills. Must be able to exchange information in a concise and logical way as well as be sensitive to audience diversity. - Requires a good knowledge of the range of processes, procedur- 0**Education**:- Bachelor's/University degree or equivalent experienceThis job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.**PARA LA POSICIÓN REQUERIMOS**:- Carrera terminada o trunca en Lic. Sistemas, Lic. Administración de empresas o carrera afín- Experiência en creaciones líneas ARCM- Experiência en Control Interno- Experiência en Análisis de la información- Experiência en documentación de procesos- Habilidades personales y comunicativas en entornos laborales- Extrovertido- Ingles intermedio- Habilidad de trato y relaciones interpersonales cordiales, comunicación clara y asertiva- Habilidades comprobadas de organización y gestión del tiempo.- Habilidades comprobadas de resolución de problemas.- Colaboración y trabajo en equipo- Compromiso con el cumplimiento a las políticas Institucionales- Mantener una actitud positiva y controlada ante situaciones de trabajo bajo presión- Habilidad para dar seguimiento a las actividades asignadas.- Tener visión proactiva, con clara misión en sus resultados y objetivos- Profesional creativo, con capacidad de análisis y síntesis, para el correcto planteamiento de soluciones innovadoras frente a escenarios dinámicos**EL OBJETIVO DE LA POSICIÓN ES**:- Creación, baja y actualización de controles (ARCM).- Creación de líneas ARCM- Documentar procesos.- Revisión y mejora continua en la correcta ejecución de los controles.- Agendar y llevar reuniones con los usuarios dueños de los procesos para actualizar controles y procedimientos.- Revisar políticas y regulaciones aplicables.- Participar en actividades para el cumplimiento de Política de Registros (RMP).- Validaciones y revisiones periódicas para la actualización de Instrucciones de Trabajo y Procedimientos.- Revisión de convenios de servicio