.Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to be treated in return. Our team members around the world create amazing experiences for our guests, residents, and partners through a commitment to luxury with genuine heart. We know that the best way to enable our people to deliver these exceptional guest experiences is through a world-class employee experience and company culture.At Four Seasons, we believe in recognizing a familiar face, welcoming a new one and treating everyone we meet the way we would want to be treated ourselves. Whether you work with us, stay with us, live with us or discover with us, we believe our purpose is to create impressions that will stay with you for a lifetime. It comes from our belief that life is richer when we truly connect to the people and the world around us.About the location:An urban oasis in the heart of the city. Set around a verdant inner courtyard, our hacienda-style Hotel puts the hectic urban hustle of Mexico's vibrant capital city seemingly on pause, but only for as long as you'd like. Step outside our doors, and you'll find yourself on the grand boulevard of Paseo de la Reforma, just a short stroll away from Bosque de Chapultepec and the trendy neighbourhoods of Condesa and Polanco. Want to know what makes Mexico City tick? Join us at Fifty Mils, one of the 50 Best Bars of the world, and taste the cocktails that are captivating Mexico City.El Anfitrión de Restaurante es el encargado de brindar atención a los comensales, presentando la carta y dando una breve introducción del restaurante. Así mismo, debe mantener una supervisión de las mesas asignadas en conjunto con el runner. Al finalizar el servicio, ejecuta el cierre de cuenta y cobro de la misma.Funciones esenciales:Asistencia general a los comensales, bienvenida a la mesa, toma de órdenes e ingreso de las mismas al sistema.Presentación de platillos.Cierre de cuentas.Montaje de mesas del restaurante.Supervisión de las mesas que tiene asignadas durante su turno.Educación:Preparatoria terminada o experiencia equivalente.Experiencia:De uno (1) a tres (3) años de experiencia desempeñando el puesto.Uno (1) a tres (3) años de experiencia en un ambiente de hotelería de lujo (No es requisito obligatorio, pero se considera un plus).Habilidades:Habilidad para leer, hablar y escribir en Español e Inglés.Comprender y familiarizarse con los estándares de calidad y los estándares de servicio del hotel.Máximo nivel de integridad y transparencia.Aplicar un enfoque ético al resultado de las situaciones.Fuertes habilidades interpersonales y de construcción de relaciones.Habilidades razonables para resolver problemas, tomar decisiones y resolver conflictos.Beneficios:Uniformes: Limpieza en cortesía para los uniformes de los empleados