Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Asistente Ejecutiva

Requisitos: - Lic. Concluida en Administración o afín - Disponibilidad de horario Actividades: - Coordinar y agendar reuniones, actividades - Redactar, ar...


Desde Adn Kapital Humano - México

Publicado 14 days ago

Recepcionista Cajera

6 meses de experiência como recepcionista hotelera o a fin. Carrera en turismo (puede ser pasante o por concluir) Buena presentación Atención al cliente ...


Desde Hotel Oliba - México

Publicado 14 days ago

Personal De Caja

¿Eres una persona con habilidades de comunicación excepcionales, atención al detalle y capacidad para trabajar en equipo? ¡Tenemos una emocionante oportunida...


Desde Caja Popular Lagunillas Sc De Ap De Rl De Cv - México

Publicado 14 days ago

Cajera Administrativa

**Requisitos**: - Preparatoria Terminada - Radicar en Minatitlán, Ver. - Experiência comprobable en operación de cajas - Responsable y organizada - Disponib...


Desde Financiera Independencia - México

Publicado 14 days ago

Asistente De Dirección

Asistente De Dirección
Empresa:

Gomez Vazquez International


Lugar:

México

Detalles de la oferta

As part of the GVI team, you will collaborate in creating and managing current and future global strategies to maintain a highly engaged and skilled team in a wellness and development-oriented environment.

**OFICINA UBICADA EN: SANTA FE**

**Experience**:

- Bachelor's Degree in Administration
- 2+ years of experience in business assistant
- English Proficiency

**Requirements**:

- Office, Excel, Outlook, Dropbox, ERP
- Fluent in spoken and written English.
- Schedule management
- Office management
- Invoicing administration

**Activities**:

- Organization of the company director's agenda.
- Recording and monitoring personal expenses.
- Management and organization of expense reports.
- Secure handling of confidential information.
- Preparation of reports.
- Coordination of travel expenses, supplies, banking, payments, and invoicing (Director and office personnel).
- Participation in meetings with the director.
- Interaction with the management team in our different locations (Mexico, USA, Spain).
- Follow-up on office tasks and procurement of supplies (stationery, internal inventory control, etc.).
- Analysis and resolution of problems.
- Ensuring office logistics and inventory.
- Recording the management's agenda, as well as activities suitable for administrative needs of management.
- Making inquiries and reservations for flights, hotels to ensure proper resource management (Director and office personnel).
- Creating travel expense forms for processing and confirming payment of resources.
- Coordination of janitorial personnel.
- Corporate cards.

**OFICINA UBICADA EN: SANTA FE**

**L-J- 09:00 hrs a 19:00 hrs**

**V- 09:00hrs a 03:30 hrs**

**$16,000MX LIBRES**

Tipo de puesto: Tiempo completo, Por tiempo indeterminado

Sueldo: $16,000.00 - $18,000.00 al mes

Prestaciones:

- Seguro de vida

Tipos de compensaciones:

- Bono anual

Escolaridad:

- Licenciatura terminada (Deseable)

Idioma:

- Inglés (Obligatorio)

Lugar de trabajo: Empleo presencial


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Asistente De Dirección
Empresa:

Gomez Vazquez International


Lugar:

México

Built at: 2024-09-09T10:24:06.216Z