The Ops Sup Analyst 2 is an intermediate level position responsible for providing operations support services, including but not limited to; record/documentation maintenance, storage & retrieval of records, account maintenance, imaging and the opening of accounts in coordination with the Operations - Core Team. Additionally, the Ops Sup Analyst 2 serves as the liaison between operations staff, relationship managers, project managers, custodians and clients. The overall objective of this role is to provide day-to-day operations support in alignment with Citi operations support infrastructure and processes.
**Responsibilities**:
- Update help content used by Knowledge Hub end users to service client inquires, as needed
- Execute work assigned, including annual review certification and change requests
- Serve as liaison to business for work assignments by asking fact finding questions, following up on open items and helping with content approval
- Conduct needs assessment and update content or develop content related solutions according to business requirements
- Research and seek out solutions to inquiries on help content and all other open items related to business including policy gaps and changes
- Monitor work progression ensuring completion of assignments by requested due date
- Fulfilling the clients' necessities while providing an exceptional client experience is the expected behavior from all our employees and it will be measured by specific metrics.
**Qualifications**:
- 0-2 years relevant experience
- Proficient in Microsoft Office
- Ability to work under pressure and manage deadlines or unexpected changes in expectations or requirements
- Self-motivated and detail oriented
- Proven organization and time management skills
- Demonstrated problem-solving and decision-making skills
- Consistently demonstrates clear and concise written and verbal communication skills
**Education**:
- Bachelor's degree/University degree or equivalent experience
This job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.
**Job Description**:
El Asociado de Relaciones es una función profesional de un empleado en desarrollo. Aplica conocimientos específicos del área en el control, la examinación, el análisis o la evaluación de procesos y datos. Identifica brechas en las políticas y formula políticas. Interpreta datos y realiza recomendaciones. Investiga e interpreta información basada en los hechos. Identifica incongruencias en los datos o resultados, define problemas de negocios y formula recomendaciones sobre políticas, procedimientos o prácticas. Integra conocimiento disciplinario establecido dentro de su propia área de especialidad con la comprensión básica de las prácticas de la industria relacionadas. Debe tener una buena comprensión del modo en que el equipo interactúa con otros para lograr los objetivos del área. Desarrolla un conocimiento de trabajo de las prácticas y normas de la industria. Tiene un impacto limitado pero directo en la empresa, a través de la calidad de las tareas o los servicios proporcionados. El impacto del ocupante del puesto está limitado a su propio equipo.
**Responsabilidades**:
- Prestar servicios diarios a los clientes; manejar y proporcionar soluciones ante problemas de los clientes.
- Validar datos y documentación de los clientes en sistemas relevantes.
- Tomar la iniciativa para coordinar y realizar un seguimiento en todos los departamentos internos para satisfacer las necesidades de los clientes.
- Proporcionar comentarios a los clientes relacionados con necesidades de productos emergentes, prácticas competitivas e ideas sobre la mejora de procesos/productos.
- Analizar datos de los clientes y proporcionar informes según sea necesario.
**Calificaciones**:
- Entre 0 y 2 años de experiência relevante.
**Educación**:
- Licenciatura/título universitario o experiência equivalente.
(Administración, Finanzas, Economía Negocios Internacionales, Contaduría)
- **Job Family Group**:
Operations - Core
- **Job Family**:
Operations Support
- **Time Type**:
Full time
- Citi is an equal opportunity and affirmative action employer.
Qualified applicants will receive consideration without regard to their race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran.
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