Atencion Al Cliente (Help Desk)

Detalles de la oferta

Actividades:Recepción de llamadas de clientes en Estados Unidos y ColombiaRegistro y seguimiento de llamadasAsesoría al cliente del manejo de la aplicaciónAdministración de incidenciasCanalización de incidenciasDocumentaciónApoyo al área de CalidadSexo indistinto.Habilidades:Ser proactivo, amable, responsable, buena dicción, saber deletrear bien, capacidad de análisis y saber trabajar bajo presión.IMPORTANTE: Excelente nivel de inglés escrito/habladoDisponibilidad inmediata.Área de la posición: Tecnologías de InformaciónSueldo: $8,000.00 - $9,500.00Para postularse a esta vacante, es necesario ser un usuario registrado de la bolsa de trabajo.#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Localization Quoting Specialist

As a trusted global transformation partner, Welocalize accelerates the global business journey by enabling brands and companies to reach, engage, and grow in...


Welocalize - Jalisco

Publicado 11 days ago

Addresses Data Collector - Part Time Job Without Experience - Guadalajara

Intetics is offering a great opportunity for ?andidates without work experience to join our team as an Address Data Collector in Guadalajara. In this role, y...


Intetics - Jalisco

Publicado 11 days ago

L3 Software Support Engineer

.**The company**Toshiba is a provider of technology services for retail businesses to create high-quality digital platforms and products that accelerate time...


Toshiba Global Commerce Solutions, Inc. - Jalisco

Publicado 11 days ago

Golang Tech Lead - Remote Work

Who We areBairesDev is proud to be the fastest-growing company in America. With people in five continents and world-class clients, we are only as strong as t...


Bairesdev - Jalisco

Publicado 11 days ago

Built at: 2024-11-21T12:32:06.734Z