Audit calls Daily according to the target.
- Participate/propose processes improvement implementations.
- Participate in workshops, when necessary, at their level.
- Responsible for monitoring QA Monthly Score.
- Actively manage case escalations and complex cases delivering appropriate solutions in terms of time and quality.
- Provide feedback to the agents with the different audits.
- Ensure the improvement of the quality and accomplishment of the QA Monthly Score.
- Create Support Action Request with the audit of the cases.
- Continuous contact with QA and Operations manager to improve opportunity area.
- Customers Experience Journey assessment.
**Su Perfil**
Person specification
- Expert knowledge of the ATI travel assistance/ claims activity, processes, and policies.
- Instinctive and consistent focus on quality and accuracy and possesses excellent attention to detail.
- Excellent organizational and time management skills.
- Ability to effectively communicate -written and verbally - to a good standard and excellent interpersonal skills with managers and colleagues.
- Demonstrate good working ethics and alignment with the company's corporate culture and values.
- Objective when assessing claims and calls.
- Call Copy skills
- Language skills English, Spanish.
Leadership Competencies:
- Strategic Vision - Knows the impact of their job relative to the business priorities and acts accordingly.
- Focus on Customer - Delivers service to internal/external customers in a reliable, attentive and available manner.
- Results Orientation - Ensures timely high-quality deliverables.
- Building Capability - Drives own personal development.
- Share to Succeed - Shares ideas, knowledge and information beyond their team.
**Acerca de AXA**
El Grupo AXA es líder mundial en seguros y gestión de activos. Protegemos y asesoramos a nuestros clientes en todas las etapas de su vida, ofreciéndoles productos y servicios que satisfacen sus necesidades en las áreas de seguros, protección personal, ahorro y gestión de activos. AXA es la primera marca de seguros del mundo, con más de 100 millones de clientes. Nos estamos transformando de pagador a socios de nuestro cliente, con un fuerte enfoque en la prevención de riesgos.
Cuál es nuestra misión: Ayudar a las personas para que vivan una vida mejor.
Cuáles son nuestros valores: El cliente es lo primero, el valor, la integridad y One AXA.
**Acerca de la Entidad**
AXA Partners es una unidad comercial transversal de AXA que ofrece una amplia gama de soluciones en servicios de asistencia, seguros de viaje y protección del crédito.
El papel de AXA Partners es también implementar soluciones innovadoras que surgen de la unidad AXA Innovation.
AXA Partners actúa para el progreso humano combinando pasión con experiência, protegiendo lo que importa, cuando importa.
**Qué ofrecemos**
Al unirte a AXA Partners, trabajarás en una empresa responsable, que ofrece una verdadera cultura de conocimiento y diversidad. Nuestro objetivo es desarrollar las competencias de todos, ofreciendo al mismo tiempo una remuneración atractiva y competitiva, con oportunidades de desarrollo y crecimiento profesional. Además, en AXA trabajamos para marcar una diferencia real en las personas, cuando suceden cosas increíbles y cuando creamos oportunidades para una vida mejor, el sentimiento de orgullo es extraordinario