Auxiliar De Credito Y Cobranza

Detalles de la oferta

Explore su próxima oportunidad en una compañía perteneciente a la lista de Fortune Global 500. Visualice posibilidades innovadoras, disfrute de nuestra enriquecedora cultura y trabaje con equipos talentosos que lo ayudarán a ser mejor cada día. Sabemos lo que se necesita para llevar a UPS al mañana: personas con una extraordinaria combinación de habilidad y pasión. Si tiene las cualidades y el ímpetu para liderear equipos, hay posiciones listas para cultivar sus habilidades y llevarlo al siguiente nível.**Descripción de puesto**:**Job Summary**This position is responsible for assisting with collections and complex billing efforts commonly focusing on special projects which typically require significant experience and root cause analysis. He/She participates in the auditing of other associates' work and may require follow up training as needed. This position is also involved with the preparation of complex reports and analysis using various software packages.**Responsibilities**:- Organizes root cause analysis of systematic and procedural abnormalities causing rating and billing errors.- Provides account collection assistance for disputed items.- Makes decisions regarding credit suspensions, account cancellations, and reinstatements.- Develops, implements, assigns, and monitors action plans for customer accounts.- Facilitates formation of cross-functional teams.- Identifies system and procedural opportunities to improve implementation efficiency and increase accuracy of rating.- Communicates extensively with internal departments, customers, and outside agencies to coordinate collection efforts or problem resolution activities.- Coordinates and directs conference calls.- Dispatches work based on Supervisor direction.- Develops and/or completes ad-hoc and standard reporting for immediate group and/or the entire collections department.**Qualifications**:- Excellent written and verbal communication skills, with ability to effectively and professionally present information and answer questions- Strong organizational and prioritization skills- Problem solving skills requiring advanced research and root cause analysis techniques- Ability to work in a team environment and consistently exhibit leadership and team building skills- Ability to work in a highly measured, fast-paced, production environment- Proficient in report preparation and data analysis- Prior phone center and/or collections experience - Preferred- Bachelor's Degree in Business related field - Preferred**Tipo de empleado**:PermanenteUPS se compromete a proporcionar un lugar de trabajo libre de discriminación, acoso y represalias.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Analista De Retención Y Recuperación De Cartera

**¡TE ESTAMOS BUSCANDO, SE PARTE DE NUESTRO EQUIPO!** Únete a nuestro equipo de trabajo, formado parte de una empresa líder en ventas de contratos del secto...


Desde Mazda Autofinanciamiento - Veracruz

Publicado 7 days ago

Gestor Telefonico De Cobranza

SE SOLICITA PERSONAL PARAAGENCIA DE COBRANZA TELEFONICA CARTERA VENCIDA/CASTIGADA MAYOR A 3 AÑOS - CONTRATACIÓNES INMEDIATAS - PRESTACIONES DE LEY - HORARIO...


Desde Acción Inmediata En Recursos Humanos S. C. - Veracruz

Publicado 7 days ago

Especialista En Cuentas Por Cobrar

**Especialista en Cuentas por Cobrar** Estamos buscando un(a) Ejecutivo de Cuentas por Cobrar para fortalecer nuestro equipo en Ciudad de México zona Sur. E...


Desde Fesworld - Veracruz

Publicado 7 days ago

Asesor De Cobranza Telefónica

¡¡¡ÚNETE A ESTA GRAN FAMILIA!!! Importante call center en crecimiento solicita ejecutivos de cobranza **Requisitos**: - Experiência mínima en cobranza - D...


Desde Coworking México Cdmx - Veracruz

Publicado 7 days ago

Built at: 2024-11-08T01:15:00.885Z