Banamex Analista Documentador De Aclaraciones / C04

Detalles de la oferta

.The Ops Support Specialist 4 is an entry-level position responsible for providing operations support services, including but not limited to; record/documentation maintenance, storage & retrieval of records, account maintenance, imaging and the opening of accounts in coordination with the Operations - Core Team. Additionally, the Ops Support Specialist 4 serves as the liaison between operations staff, relationship managers, project managers, custodians and clients. The overall objective of this role is to provide day-to-day operations support in alignment with Citi operations support infrastructure and processes.**Responsibilities**:- Follow established procedures to complete complex assignments and resolve problems that require in-depth investigation or research- Conduct basic analysis and research as well as workflow management- Support an expansive array of products and services- Communicate pertinent information to senior managers and support activities that help mitigate organizational loss or impact, as needed**Qualifications**:- 1-3 years of relevant experience- Experience working in a business office or operational environment- Proficient computer and math skills with a focus on complex databases and spreadsheets- Demonstrates technical and administrative expertise- Consistently demonstrates attention to detail- Demonstrated knowledge of activities, policies, and procedures of a basic work area**Education**:- High School diploma or equivalentThis job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.**PARA LA POSICIÓN REQUERIMOS**:- BACHILLERATO CONCLUIDO- Experiência de trabajo en oficina comercial o el entorno operativo.- Experiência administrativa y técnica demostrada- Conocimiento demostrado sobre actividades, políticas y procedimientos en un área de trabajo básica- Conocimientos comprobables de EXCEL (filtros, cruces, navegar en tablas dinámicas)- ** Experiência en aclaraciones**:- ** Amplias habilidades de análisis de información**:- Capacidad de gestión- Buena comunicación oral y escrita- Sentido de gestión- Acostumbrado al trabajo en equipo y bajo presión- Autodirigido (Iniciativa)- Buen administrador de su tiempo**EL OBJETIVO DE LA POSICIÓN ES**:- Recibir la asignación de Reclamos- Leer el registro del reclamo en el sistema y comprender el motivo y tipo de transacción- Acceder a los sistemas para obtener evidencias (listados y comprobantes) para diagnosticar lo sucedido- Análisis y manejo de información para documentar una aclaración.- Tomar la decisión de forma adecuada con apego a regulaciones y reglas establecidas- Requiere conocimiento en los productos de captación, documentación y atención al cliente.**LA MODALIDAD Y HORARIO DE LA POSICIÓN ES**:- AV. REVOLUCIÓN NO


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

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