Detalles de la oferta

**Job brief****Responsibilities**- Managing large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner- Following call center "scripts" when handling different topics- Identifying customers' needs, clarify information, research every issue and providing solutions- Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way**Requirements**:- High School completed- Advanced English- Schedule availability for training**Salary & Benefits**:- $14,500 Base salary- Up to $3,000 Performance bonus- 2 days off- Food coupons- Life medical insurance- Permanent placement / Direct Hired**Salary**: $14,500.00 - $17,500.00 per monthAbility to commute/relocate:- 64000, Monterrey, N. L.: Reliably commute or planning to relocate before starting work (preferred)**Experience**:- Call Center: 1 year (preferred)**Language**:- English (required)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Interprete Chino - Español

Topband es una empresa internacional de alta tecnología y se encuentra entre los principales especialistas mundiales en el desarrollo y la fabricación de sol...


Topband México S De Rl De Cv - Nuevo León

Publicado 7 days ago

Cajeras Y Cajeros Zona Cumbres

**ACTIVIDADES**:- Atención y cobro a clientes.- Elaboración de listas de faltantes de mercancías.- Limpieza de su área de trabajo.- Supervisión de empaquetad...


Super Roma - Nuevo León

Publicado 7 days ago

Ejecutivo Bilingüe/Call Center/Sgmm/14,500/Lunes

Solicito Ejecutivo Bilingüe, líder en Atención a clientes para el área de Salud, nos ubicamos atrás del edificio Fomerrey Monterrey N.L.FUNCIONES:Atender lla...


Human Talent Nexus - Nuevo León

Publicado 7 days ago

Recepción

Se busca puesto de RECEPCIONISTA, para centro fertilidad.**ACTIVIDADES**:- **Recibir a los pacientes, proveedores y visitantes a su llegada a IECH**:- **Reci...


Instituto Para El Estudio De La Concepción Humana S.C. - Nuevo León

Publicado 7 days ago

Built at: 2024-11-30T00:27:38.771Z