Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Cajera - Farmamigo Merida

FarmAmigo empresa líder en distribución de medicamentos y productos farmacéuticos te invita a unirte a su equipo de trabajo como Auxiliar de Piso¿Qué buscamo...


Desde Grupo Amigo - Yucatán

Publicado 12 days ago

Hostess Recepcionista

Atención a clientes- Organizar y Agendar Citas.- Programar Ingresos.- Apoyo al área de servicio- Labores Administrativas (correos - reportes)Tipo de puesto: ...


Desde Raco Parts Collision S.A De C.V - Yucatán

Publicado 12 days ago

Cajeros De Restaurante

Por reapertura, Restaurante Lapa Lapa Montejo se encuentra en búsqueda de personal para el puesto de CAJERO(A)Se requiere experiência previa en el puesto may...


Desde Corporativo Gc - Yucatán

Publicado 12 days ago

Atención Al Cliente - Merida

**1. Principales responsabilidades del puesto**:- Dar seguimiento a los pedidos de los hospitales asegurando la calidad y seguridad de las mezclas, conservan...


Desde Pisa Farmacéutica - Yucatán

Publicado 12 days ago

Bilingual Customer Service Agent Home Office

Detalles de la oferta

**Vacante para la empresa CS Enterprises at ConnectNet en Kanasín, Yucatán**:
**Bilingual Customer Service Agent (Home Office) No Prior Experience Required**

Job Summary: As a Bilingual Customer Service Agent, you will be the vital link between the company and Spanish and English-speaking customers, providing effective solutions and an exceptional experience.

**_
Key Responsibilities:_**
- Customer Service: Respond to customer queries and requests.
- Bilingual Communication: Communicate fluently in both English and Spanish, translating when necessary.
- Problem Solving: Identify and resolve customer issues effectively.
- Data Recording: Maintain accurate records of customer interactions.
- Customer Education: Provide information about products/services.
- Internal Collaboration: Work with other departments to address customer issues.

**_
Requirements:_**
- Bilingual Fluency
- Communication Skills: Excellent interpersonal communication and empathy.
- Problem Solving: Ability to find solutions.
- Flexibility: Availability for rotating schedules and weekends.

**_
Compensation:_**
- Attractive and Competitive Salary
- Statutory and Superior Benefits
- Savings Fund
- Performance Bonuses
- Home Office (Remote Job)
- 100% Paid Training_
- If you are a student, we respect your school schedules. Both part-time and full-time positions are available._

**Nível de educación deseada**:
Media Superior

**Nível de experiência deseada**:
Nível Inicial

**Función departamental**:
Atención al cliente

**Industria**:
Call Centers / Telemarketing

**Habilidades**:

- english
- b2 english
- fluent english
- conversational english
- inglés


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-03T20:39:44.915Z