With a unique legacy in dermatology as well as decades of cutting-edge innovation, Galderma is the leading company solely dedicated to skin and advancing the future of dermatology.We look for people who focus on getting results, embrace learning and bring a positive energy. They must combine initiative with a sense of teamwork and collaboration. Above all, they must be passionate about doing something meaningful for consumers, patients and the healthcare professionals we serve every day. We aim to empower each employee and to promote their personal growth all the while ensuring business needs are met now and into the future. Across our company, we embrace diversity and respect the dignity, privacy and personal rights of every employee.At Galderma, we actively give our teams reasons to believe in our ambition to become the leading dermatology company in the world. With us, you have the ultimate opportunity to gain new and challenging work experiences and create unparalleled, direct impact.**Responsabilidades**:- Implementar y entregar las rutinas de Inteligencia de Mercado, desde los análisis mensuales de _Sell Out _y _Market Share _, cerramientos y _decks _mensuales, _forecast _de nuestros productos y de los mercados en que actuamos, y las entregas para el _Annual Brand Plan slide deck _junto al equipo de marketing; - Actuación como un _Business Partner _de _BI _no México, en los análisis de performance de nuestras marcas, clientes y mercado, trayendo oportunidades y generando _insights _para los equipos de marketing y fuerza de vendas; - Liderança de las pesquisas de mercado, incluyo el briefing, _bidding _con el equipo de _procurement _, ejecución con el instituto de pesquisa y la entrega final para la Unidad de Negocio; - Acompañar las rutinas con IQVIA, y garantizar sus entregas en el timeline acuerdado.**Requisitos**:- Graduación em Economía, Engeñarías o áreas afines- Inglés avanzado- Portugués deseado- Excel y Power Point avanzados- Grande capacidad analítica- Habilidad en Gerenciamiento de Proyectos