Call Center Supervisor

Detalles de la oferta

**Descripción del empleo****Descripción del empleo**Supervisor de Call Center (Empresa de tecnologías para el hogar, sistemas de puertas eléctricas, conexión de redes, inteligencia artificial)- **Tipo de empleo**: Tiempo completo- **Turno y horario**: Turno de 10 horas, 6am a 4pm de lunes a viernes (sábado eventual)- **Idioma**: Inglés (indispensable, tanto hablado como escrito)- **Modalidad del empleo**: Presencial- **Experiência**: de supervisión comprobable (deseable) conocimientos de ingeniería en redes eléctricas y sistemas.- **Bono mensual**: Hasta $200 dlls**Responsibilities**:**Summary**Complete day-to-day tasks that include, but are not limited to:Managing the tech support team, as well as meeting KPIs and company goals. The Supervisor monitors individual and team performance, identifies opportunity areas and creates action plans for improvement.Key duties and responsibilities:- Manage employee schedules, monitor calls and provide support with questions regarding the product.- Lead, motivate and train staff to meet established goals and objectives.- Monitor performance, provide and document constructive feedback to ensure quality and procedural compliance.- Establish and execute development plans to ensure continuous improvement in operational proficiency, quality and customer satisfaction.- Ensure timely evaluation of employee performance and incentive tracking.- Take escalation calls and turn them into learning opportunities.- Elaborate and execute motivational plans and activities to promote a great working environment.- Prepare for weekly and quarterly business review meetings.- Collaborate with other areas to ensure company policies compliance.- Serve as liaison between company and client, balancing client needs with business goals.**Qualifications**:- Demonstrated proficiency in managing and motivating teams.- Adaptability to manage constantly changing priorities and workflow.- Work efficiently in a high demand, team oriented and fast-paced environment.- Ability to work and communicate effectively with all levels of the organization.- Ability to make timely and sound decisions under pressure.- Time management.- Computer and excel proficiency.- Proficiency in spoken and written English.*_This is an on-site position, applicants must reside in Tijuana, B.C._Tipo de puesto: Tiempo completoSalario: $5,500.00 a la semanaTipo de puesto: Tiempo completoSalario: $5,500.00 a la semanaHorario:- Turno de 10 horasPrestaciones:- Caja de ahorro- Vales de despensaTipos de compensaciones:- Bono de asistencia- Bono de productividad- Bono de puntualidadLugar de trabajo: Empleo presencial


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Atención A Clientes

Vespertino Martes-Domingo 2:00 pm - 10:00pm con descanso los días lunes Atender comandas del cliente, ofrecer alimentos adicionales de consumo y servicio a ...


Brecco - Querétaro

Publicado 7 days ago

Asesor Telefonico

Grupo Hospitalario respaldado por una trayectoria de 34 años de brindar la mejor atención médica al estado, está en búsqueda de: Ejecutivo Telefónico Si cuen...


Hospital Moscati De Queretaro - Querétaro

Publicado 7 days ago

Hostess Recepcionista

Restaurante de cortes solicita HOSTESS **Requisitos**: - Excelente presentación - Disponibilidad de tiempo y horario - Disponibilidad para rolar turnos - F...


Sg Group - Querétaro

Publicado 7 days ago

Personal De Limpieza-Mueblería

**¿Te gustaría formar parte de cadena de tiendas de muebles estadounidense, con más de 2000 ubicaciones en todo el mundo?** Estamos solicitando Personal de ...


Kre-Ser Atracción De Talento - Querétaro

Publicado 7 days ago

Built at: 2024-11-18T09:37:42.189Z