The team is responsible for resolving OS&D issues for our customers.
**What you'll do**- Perform time-sensitive, front-line, customer and carrier-facing work by processing OS&D issues- Provide carriers and customers with top-tier service and respond to requests in a timely manner- Use multiple systems to process issues (MyEZClaim, transportation management system, carrier websites, customer portals, etc.
)- Resolve incidents using customer-specific processes and use problem solving skills to make sure all incidents are resolved in a timely manner- Generate and share ideas that lead to process improvement (efficiency) and/or customer experience improvement- Analyze OS&D activities to report trends and share ideas for cost containment or reduction of OS&D occurrences**Basic qualifications -**6 MONTHS EXPERIENCE AS CUSTOMER SERVICE OR INTERNSHIPS.- Excellent English language skills - verbal and written- Bachelor's degree
RECLUTADOR FREELANCE, TRABAJO DESDE CASA, ENCARGADO DE CUBRIR DIVERSAS VACANTES, OPERATIVAS Y ADMINISTRATIVASEXPERIENCIA EN MANEJO DE FUENTES DIVERSAS DE REC...
Profesionales En Rrhh Sa De Cv - Nuevo León
Publicado hace 3 días
Estamos buscando un Analista de Nómina**Requisitos**:- Experiência comprobada como Analista de Nómina, o en una posición similar.La experiência que requiere ...
Grupo Diagnóstico Aries - Nuevo León
Publicado hace 3 días
. **Vacante para la empresa TEC DE MONTERREY en Las Torres -Monterrey, Nuevo León**:**Tecmilenio**nació como una universidad disruptiva basada en la Psicolog...
Tec De Monterrey - Nuevo León
Publicado hace 3 días
FANTASÍAS MIGUEL es una empresa mexicana, líder en el ramo de manualidades y bisutería con mas de 50 años en el mercado. La empresa cada vez crece más y es p...
Fantasias Miguel - Nuevo León
Publicado hace 3 días
Built at: 2025-01-15T22:10:58.440Z