Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Coordinador De Ventas

. Buscamos Talento con mucho entusiasmo, energía y gusto por seguirse desarrollando. Coordinador de ventas y manejo de personal. ¿Qué necesitas? Estar ori...


Desde Br Developing & Desing - Hidalgo

Publicado 13 days ago

Ejecutivo De Ventas Afore

**Vacante para la empresa InverCap Afore en Pachuca de Soto, Hidalgo**: ÚNETE A NUESTRO GRAN EQUIPO COMERCIAL !!!!!!!!!! Somos una de las mejores Administra...


Desde Invercap Afore - Hidalgo

Publicado 13 days ago

Coordinador De Ventas

Somos una empresa líder de tecnología con más de 20 años de experiência en el ramo de aseguradoras y afianzadoras enfocados a la atención de clientes a nível...


Desde Asesores En Tecnologia Bogi - Hidalgo

Publicado 13 days ago

Ejecutivo De Ventas

Gusto por las ventas Facilidad de palabra Atención al cliente Disponibilidad de horario Día de descanso a conveniencia del trabajador - EXCELENTES COMISI...


Desde Corporativo Berthlu - Hidalgo

Publicado 13 days ago

Coordinador De Ventas

Coordinador De Ventas
Empresa:

Citigroup Inc.


Detalles de la oferta

The Service Analyst 2 is an intermediate position responsible for workflow analysis of departmental systems, workforce and procedures in coordination with the Customer Service function. The overall objective is to ensure accurate reporting and compliance across all product lines.

Responsibilities: Design and analyze moderately complex reports to satisfy management requirementsWrite specifications for new report programs, spreadsheets and other devices to produce reportsDevelop and prepare reports and records relating to a particular projectProvide basic assistance within a specific section of the company's customer service functionDevelop and maintain working knowledge of industry practices and standardsRecommend appropriate actions to resolve identified problems, as neededApply knowledge of how business teams interact with others in accomplishing Customer Service goals and assist with identifying policy gaps and formulating policiesAppropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding Citigroup, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency. Qualifications: 0-2 years of experience in a related roleBasic level of experience in a related role (combination of education/experience)Ability to exchange information in a clear and concise wayEffective verbal and written communication skillsDemonstrated ability to remain unbiased in a diverse working environment Education: Bachelor's/University degree or equivalent experience
This job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.
Objetivo Incrementar y mantener el volumen de ventas de los productos en Cotact Center
Coordinar agenda de Sales coach.
Asegurar que el plan de acción se ejecute con apego los planes de acción.
Identificar desviaciones en plan de acción e implementación.
Medición de desempeño de sales coach y ejecutivos de ventas.
Funciones Coordinar actividades de sales coach en piso, dinámica, capacitación entre otros.
Dar seguimiento a plan de acción, coordinando, dando seguimiento y recalibrando las actividades a implementar
Coordinar que Sales Coach tengan acceso a todas las herramientas y servicios necesarios para llevar a cabo su función
Análisis de resultados diarios, realizando comparaciones de tendencias.
Realizar escalamiento de hallazgos
Reporte diario de resultados, coordinando la información.
Coordinación e capacitación para Sales coach y Operación
Coordinación de información para presentaciones con diferentes áreas.
Extracción y análisis de KPI's
Coordinación de estrategias de reconocimientos
Habilidades
Análisis
Coordinación de equipos
Proactivo
Empatía
Creativo
Comunicación efectiva
Enfoque al cliente
Orden / Limpieza
Aprendizaje rápido
Liderazgo de equipos
Resolución de problemas
Alto nivel de Excel
Análisis de datos
Conocimientos técnicos en manejo de ventas
------------------------------------------------------
Job Family Group:
Customer Service------------------------------------------------------
Job Family:
Service------------------------------------------------------
Time Type:
Full time------------------------------------------------------
Citi is an equal opportunity and affirmative action employer.
Qualified applicants will receive consideration without regard to their race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran.
Citigroup Inc. and its subsidiaries ("Citi") invite all qualified interested applicants to apply for career opportunities. If you are a person with a disability and need a reasonable accommodation to use our search tools and/or apply for a career opportunity review Accessibility at Citi.
View the "EEO is the Law" poster. View the EEO is the Law Supplement.
View the EEO Policy Statement.
View the Pay Transparency Posting


#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Coordinador De Ventas
Empresa:

Citigroup Inc.


Built at: 2024-08-29T04:00:31.313Z