Cust Exp Professional

Detalles de la oferta

**Join a team recognized for leadership, innovation and diversity**:
**Key Responsibilities**:

- Processing Returns
- Customer Invoicing
- Deliver Forecast Reports
- Order Processing

**MUST HAVE**:

- At least 3 years of experience in Customer Experience roles
- English proficient
- Experience with SAP, Customer Portals, Oracle, Excel, integrated reporting systems

**WE VALUE**:

- A knowledge of principles and best practices in customer service
- Good team and communication skills
- An ability to take initiative and work with limited direction
- An ability to learn quickly

**Additional Information**:

- ** JOB ID**:HRD230115
- ** Category**:Customer Experience
- ** Location**:Av.
Salvador Nava Martinez 3125,San Luis Potosi,SAN LUIS POTOSI,78260,Mexico
- Nonexempt


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Ejecutivo De Territorio

**EJECUTIVO DE VENTAS CANAL DETALLE** **UBICACIÓN: León** En PMI, hemos decidido hacer algo increíble. Estamos transformando completamente nuestra compañía...


Philip Morris International - México

Publicado a day ago

Sales Support Specialist

**Sales Support Specialist**: **At ABB, we are dedicated to addressing global challenges. Our core values: care, courage, curiosity, and collaboration - comb...


Abb - México

Publicado a day ago

Asistente Administrativo

Importante empresa de Acería esta en búsqueda del siguiente talento: Asistente Administrativo (Cubrir incapacidad) Licenciatura en Administración o afín **...


Suacero - México

Publicado a day ago

Analista Administrativo

DHC - AGUAKAN por fortalecimiento de operación: - Analista Administrativo **Requisitos**: - Licenciatura a fin concluida - Manejo de controles administrat...


Aguakan - México

Publicado a day ago

Built at: 2025-01-11T11:06:18.831Z