**Responsabilidades**:
- Elaboración de reportes Ejecutivos enfocados a métricas de satisfacción (CSI, NPS) para cada uno de los distribuidores que conforman la red de GMM.
- Comunicación con distribuidores de toda la República Mexicana para resolución de dudas referentes a temas de Experiência del Cliente
- Análisis de distintas bases de datos para la identificación de áreas de oportunidad en el servicio al cliente para áreas de venta y servicio
- Elaboración de material para la educación del distribuidor en temas de atención al cliente
- Revisión de material enfocado a la educación del cliente para su correcta publicación en el Centro de Propietarios oficial de las marcas Chevrolet, Buick, GMC y Cadillac
- Seguimiento y análisis de cumplimientos de Enrolamiento para cada uno de los distribuidores que conforman la red de GM
- Seguimiento y análisis de cumplimientos de encuestas rápidas en todos los eventos en piso del distribuidor como Prospectos, Ventas, Servicio, Hojalatería y Pintura para GM Mexico y Centro América y el Caribe.
Habilidades y Conocimientos:
- Inglés Avanzado
- +3 años de experiência en áreas similares
- Carreras afines
- Power BI Intermedio
- Office Avanzado (Excel, Power Point, Outlook, etc)
**About GM**
Our vision is a world with Zero Crashes, Zero Emissions and Zero Congestion and we embrace the responsibility to lead the change that will make our world better, safer and more equitable for all.
**Why Join Us**
We aspire to be the most inclusive company in the world.
We believe we all must make a choice every day - individually and collectively - to drive meaningful change through our words, our deeds and our culture.
Our Work Appropriately philosophy supports our foundation of inclusion and provides employees the flexibility to work where they can have the greatest impact on achieving our goals, dependent on role needs.
Every day, we want every employee, no matter their background, ethnicity, preferences, or location, to feel they belong to one General Motors team.
**Diversity Information**
General Motors is committed to being a workplace that is not only free of discrimination, but one that genuinely fosters inclusion and belonging.
We strongly believe that workforce diversity creates an environment in which our employees can thrive and develop better products for our customers.
We understand and embrace the variety through which people gain experiences whether through professional, personal, educational, or volunteeropportunities.