Customer Service Agent

Detalles de la oferta

Mision:
**Responsibilities**:
Receives a standard number of inbound phone calls on active/inactive accounts from NMAC/IFS Customers or Businesses, NMAC/IFS Dealerships and/or Third Parties (Other Financial institutions, etc.) resolving inquiries, handling complaints and walking them through the correct process according to their original request.

Maintains a Quality Standard on all phone calls received guarantying a minimum overall average percentage of 70% following our Call model to assure all Compliance, State and Federal regulations are within guidelines.

Utilize all tools and resources available to proactively resolve our Customer's concern and prevent any further call backs.

Follow all Adherence guidelines to achieve a minimum target of 95%

**Requirements**:
Knowledge and skills. Basic understanding of the auto finance industry

Experience. Knowledge on excellent Customer Service techniques (call center based preferably)

Academic level. High School diploma / Bachelor degree preferred

Technical skills. MS Office Intermediate

Language. Fluent English

**Skills**:Business Acumen (Knowledge)

Continuous learning

Resolution of problems and conflicts.

Negotiation and influence.

Analytical aptitude.
- **Nissan (NMEX, NRFS, NRFM y ANZEN) realiza contrataciones con base al cumplimiento del perfil de puesto en la vacante, sin distinción, ni discriminación por género, identidad y/o expresión de género, orientación sexual, raza, color, idioma, religión, opinión política o de cualquier otra índole, origen nacional o social, posición económica, nacimiento o cualquier otra condición.**
- **Nissan (NMEX, NRFS, NRFM and ANZEN) hires based on the fulfillment of the job profile in the vacancy, without distinction or discrimination based on gender, gender identity and/or expression, sexual orientation, race, color, language, religion, political or any other opinion, national or social origin, economic position, birth or any other condition.**

Aguascalientes Aguascalientes Mexico


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Servicio Al Cliente

**Vacante para la empresa SEARS en Centro Comercial Altaria -Aguascalientes, Aguascalientes**:FORMA PARTE DE NUESTRO EQUIPO DE TRABAJO COMO ASISTENTE DE SERV...


Sears - Aguascalientes

Publicado 6 days ago

Asesor Telefónico Medio Tiempo Turno Fijo

TENEMOS UNA VACANTE DÓNDE ENCONTRARÁS ESTABILIDAD LABORAL Y CRECIMIENTO. TE INVITAMOS A FORMAR PARTE DE ESTE EQUIPO DE TRABAJO LABORANDO SÓLO MEDIO TIEMPO / ...


Aguascalientes

Publicado 6 days ago

Atención Al Cliente Para Tienda

Importante tienda solicita:Atención al cliente para tienda:ACTIVIDADES A DESEMPEÑAR:- Promover y fomentar la venta de los productos- Atención a clientes**Req...


Job Fit - Aguascalientes

Publicado 6 days ago

Cajera

**REQUISITOS.**- Actitud de servicio- Proactivo- Excelente presentación.**ACTIVIDADES.**- Experiência en caja- Manejo de terminales- Excelente atención a cli...


Renault - Aguascalientes

Publicado 6 days ago

Built at: 2024-11-29T04:41:48.685Z