Customer Service Analyst

Detalles de la oferta

Responsible of customer orders processing and management, close follow up to product supply to be shipped.
Attend customer inquiries on warranties or complaints.
Liaison between sales and operation to ensure on time shipments to customers.- Make sure all Orders are processed on time and continue their process to deliver on time and according to the customer expectations.- Set a strong communication channel with the customers in order to increase the level of satisfaction on delivery and prompt answers to their requests.
**Requirements**:- 2 to 4 years in the order administration or Customer Service, oriented to embrace customer satisfaction and conflict management.- Bachelor's Degree in business administration or similar


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Call Center Vespertino

**Estamos en búsqueda de ejecutivo call center vespertino**: - Identificar y evaluar las necesidades de los clientes para lograr su satisfacción. - Brinda a...


R.Logística Generalista Rh - Veracruz

Publicado 5 days ago

Hostess

_**SALA DE DESPECHO**_ - MASARYK POLANCO_ - SOLICITAMOS_: - **HOSTESS** - INGLES FUNDAMENTAL (SI NO SABES INGLES NO TE POSTULES) - 1 AÑO DE EXPERIENCIA COMO...


Sala De Despecho - Veracruz

Publicado 5 days ago

Agente De Call Center - Oficina

CAME es la más importante institución financiera mexicana, enfocada a contribuir con la sustentabilidad de nuestros clientes y sus comunidades. ¡ÚNETE A NUES...


Financiera Came - Tecas - Veracruz

Publicado 5 days ago

Asistente De Direccion Servicio Al Cliente

Descripción Importante Empresa Mexicana con más de 45 años de prestigio y presencia en el mercado Mexicano. **Solicita: ASISTENTE DE DIRECCIÓN DE SERVICIO A...


Grupo Falcon - Veracruz

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-15T03:47:44.598Z