En Henkel tu puedes cambiar las reglas del juego y desarrollar tu carrera. Da rienda suelta a tu espíritu emprendedor llevando a cabo tus ideas más innovadoras dentro de un equipo global. Nuestras marcas, tecnologías y negocios líderes en el mercado te ofrecerán innumerables oportunidades para desarrollar tus habilidades y explorar nuevos caminos. Tu carrera en Henkel contribuirá a crear un futuro más sostenible mientras creces en nuestra cultura basada en la diversidad, confianza y sentimiento de pertinencia. Si estás preparado para desafiar el status quo, únete a nuestro equipo pionero y deja tu huella para el futuro junto a nosotros.**Do you dare to make an impact?****TU FUNCIÓN**:- The Customer Service Support Office representative is responsible for all administrative operations related a customer's purchase orders, claims, disputes, customer care and master data, ensuring that customer-related activities are carried out daily. It is done within the company's procedures and quality standards, also adhering to current business standards.- Customer Service Support Office representative teams will be organized by functions and are responsible for a specific process shared as below:- Sales Order Process: Order entry, Modification, Cancellation, Check & Validation, Scrap sales, Free of Charge orders, third party management, Service Orders, Consignment orders and Scheduling agreement management.- Pre-sales: Quotation and Quantity Contracts. -Issue resolution: Reactive: Customer MD management. Proactive: Delivery Generation Monitoring, Proactive Delivery Issue Mgmt, Outstanding Delivery Document Cleansing.- Delivery Process: Creation, modification and monitoring, Issue resolution, Batch prolongation/ shelf life request Order & delivery optimization.**TUS HABILIDADES**:- Customer Experience- Customer Satisfaction- Customer service- SAP Order Management- Service CloudHenkel ofrece oportunidades equitativas de empleo. Nos encargamos de evalular a los aspirantes más calificados independientemente de su género, orígen, cultura, ideología, generación, discapacidades, religión u orientación sexual.**JOB ID**: 22030101**Contract & Job type**: Full Time, Regular