Customer Service

Detalles de la oferta

Respond promptly to customer inquiries via phone, email, and chat.
Provide accurate information, troubleshoot issues, and ensure customer satisfaction.
Collaborate with other departments to resolve complex issues.
Document interactions and update records.
Identify trends and provide feedback for improvement.
Follow up with customers and adhere to company policies with empathy and patience.
Customer CareUpdate international clients on order status Advanced English.
+3 years experience in customer service.
Attention to detail.
Excellent organizational skills.
Ability to thrive in a fast-paced environment.
Proficiency in data entry and computer skills.
SAP, Oracle, Power BI or knowledge in similar systems.
Effective communication skills, both written and verbal.
Competitive pay Above Law benefits Career path


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Soporte A Operaciones Sr. Pg

**How will you CONTRIBUTE and GROW? **: Soporte Sr. es el encargado de la producción de Oxigeno industrial, Medicinal, bióxido de carbono y LGC Soporte Sr. e...


Air Liquide - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Desarrollador .Net / Crm

Descripción En AXEN IT Consulting estamos creciendo exponencialmente con clientes con grandes proyecciones de crecimiento, Contamos con más de 25 años de exp...


Axen - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Aux De Farmacia Suc. Pablo Livas

Secundaria Terminada Concocimentos basicos de medicamentos Disponibilidad de rotar horarios Capacitacion Pagada Tipo de puesto: Tiempo completo Salario:...


Smart Pablo Livas - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Especialista En Soporte Técnico

**Matersys Group** empresa mexicana con 19 años en el mercado. Líder en ofrecer servicios, soluciones, capacitaciones y desarrollo de software a la medida. *...


Matersys Group - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-10T08:44:09.385Z