Customer Service

Detalles de la oferta

SILCA CONSULTORÍA CON MÁS DE 15 AÑOS EN EL ÁREA DE SELECCIÓN Y EN COLABORACIÓN CON CCW SOLICITA ATENCION AL CLIENTE.
**Requisitos**:

- Nível de estudio: bachillerato o Lic.
- Manejo de paquetería office.
- Bilingüe se realiza prueba.
Actividades:

- Facilidad de palabra.
- Buena presentación.
- Brindar seguimiento a los clientes.
- Responsable.
- Manejo de quejas y sugerencias.
- Gestión y clasificación de base de datos.
- Actitud de servicio.
- Tolerante a la frustración.
Ofrecemos:

- Pago de $12,000.00 mensual según aptitudes.
- Estabilidad laboral
- Prestaciones de ley desde el primer día.
- Lunes a viernes.
Horario:

- De lunes a sábado, de 07:00 a.m., 17:00 p.m.
- Descanso sábado y domingo.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

It Helpdesk Engineer

.ABOUTAcclaro is the trusted partner to some of the world's biggest brands and fastest-growing global companies. It's our mission to harness the powerful com...


Jonckers - Baja California

Publicado 5 days ago

Lead Software Engineer (Ror Fullstack Engineer)- Tijuana, Mexico

.ABOUT USAgnos is a healthcare-focused technology consultancy. We are building solutions that improve the lives of patients and their providers by making emp...


Agnosconsulting - Baja California

Publicado 5 days ago

Head Of Security Operations

.This global leadership role in cyber security is to manage the Security Operations (SecOps) team responsible for design, implementation and evolution of Can...


Canonical - Baja California

Publicado 5 days ago

Backend Software Engineer (Python)

.Job Title: Software EngineerJob Location: Mexicali, Mexico - RemoteOur Division: Trimble - TransporeonAbout the RoleWe are looking for a Python Backend Deve...


Trimble - Baja California

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-21T10:45:39.190Z