Customer Service Representative

Detalles de la oferta

Misión:
**Responsibilities**:
Receives a standard number of inbound phone calls on active/inactive accounts from NMAC/IFS Customers or Businesses, NMAC/IFS Dealerships, and/or Third Parties (Other Financial institutions, etc.) resolving inquiries, handling complaints and walking them through the correct process according to their original request.

Maintains a Quality Standard on all phone calls received guaranteeing a minimum overall average percentage of 70% following our Call model to assure all Compliance, State and Federal regulations are within guidelines.

Utilize all tools and resources available to proactively resolve our customer's concern and prevent any further call backs.

Follow all Adherence guidelines to achieve a minimum target of 95%

**Requirements**:
Knowledge and skills. Basic understanding of the auto finance industry

Experience. Knowledge on excellent Customer Service techniques (call center based preferably)

Academic level. High School diploma / bachelor's degree preferred.

Technical skills. MS Office Intermediate

Language. Fluent English

**Skills**:Business Acumen (Knowledge)

Continuous learning

Resolution of problems and conflicts.

Negotiation and influence.

Analytical aptitude

Nissan (NMEX,NEdM, NRFS, NRFM y ANZEN) realiza contrataciones con base al cumplimiento del perfil de puesto en la vacante, sin distinción (ni discriminación por género, identidad y/o expresión de género, orientación sexual, ) raza, color, idioma, religión, opinión política o de cualquier otra índole, origen nacional o social, posición económica, nacimiento o cualquier otra condición.
- Nissan (NMEX,NEdM, NRFS, NRFM and ANZEN) hires based on the fulfillment of the job profile in the vacancy, without distinction or discrimination based on gender, gender identity and/or expression, sexual orientation, race, color, language, religion, political or any other opinion, national or social origin, economic position, birth or any other condition.

Aguascalientes Aguascalientes Mexico


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Barista

BARISTA PARA TURNO MATUTINO Horario 7am a 3pm Lunes a Viernes Sábados de 8am a 3pm Prestaciones de ley - Preparación de bebidas y alimentos, manejo de caj...


Finca Santa Veracruz - Aguascalientes

Publicado 7 days ago

Promotor Movistar

Promotor Movistar Requisitos: Secundaria o bachillerato Contar con equipo Android Gusto por las ventas Atención a clientes De preferencia experiência como p...


Recargacel Sa De Cv - Aguascalientes

Publicado 7 days ago

Atención A Cliente

Se solicita personal para atención a cliente, egresado de carrera técnica en admón, o TSU en mkt, coumunicación o carrera a fin.Actividades:- Envió y gestión...


Anuncios Lumicolor - Aguascalientes

Publicado 8 days ago

Atención A Clientes Pago Semanal L A V

Funciones:- Llenado de fichas para la entrega de servicios- Inventario y acomodo de mercancía- Entrega de producto finalOfrecemos:- Pago semanal 2300- Presta...


Maefi Corporativo - Aguascalientes

Publicado 7 days ago

Built at: 2024-11-24T19:39:46.875Z