Customer Service Representative

Detalles de la oferta

Misión:
**Responsibilities**:
Receives a standard number of inbound phone calls on active/inactive accounts from NMAC/IFS Customers or Businesses, NMAC/IFS Dealerships, and/or Third Parties (Other Financial institutions, etc.) resolving inquiries, handling complaints and walking them through the correct process according to their original request.

Maintains a Quality Standard on all phone calls received guaranteeing a minimum overall average percentage of 70% following our Call model to assure all Compliance, State and Federal regulations are within guidelines.

Utilize all tools and resources available to proactively resolve our customer's concern and prevent any further call backs.

Follow all Adherence guidelines to achieve a minimum target of 95%

**Requirements**:
Knowledge and skills. Basic understanding of the auto finance industry

Experience. Knowledge on excellent Customer Service techniques (call center based preferably)

Academic level. High School diploma / bachelor's degree preferred.

Technical skills. MS Office Intermediate

Language. Fluent English

**Skills**:Business Acumen (Knowledge)

Continuous learning

Resolution of problems and conflicts.

Negotiation and influence.

Analytical aptitude

Nissan (NMEX,NEdM, NRFS, NRFM y ANZEN) realiza contrataciones con base al cumplimiento del perfil de puesto en la vacante, sin distinción (ni discriminación por género, identidad y/o expresión de género, orientación sexual, ) raza, color, idioma, religión, opinión política o de cualquier otra índole, origen nacional o social, posición económica, nacimiento o cualquier otra condición.
- Nissan (NMEX,NEdM, NRFS, NRFM and ANZEN) hires based on the fulfillment of the job profile in the vacancy, without distinction or discrimination based on gender, gender identity and/or expression, sexual orientation, race, color, language, religion, political or any other opinion, national or social origin, economic position, birth or any other condition.

Aguascalientes Aguascalientes Mexico


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Ayudante General Y Atención Al Cliente

Por expansión de importante empresa comercializadora de dulces y confitería estamos en búsqueda de un nuevo talento. Por ello, te invitamos a formar parte de...


Krowdy Mexico - Aguascalientes

Publicado 5 days ago

Ejecutivo Centro De Atención A Clientes

Por expansión importante Grupo Financiero solicita:Ejecutivo Centro de Atención a Clientes**Perfil**:Escolaridad: Bachillerato (certificado) o LicenciaturaIn...


Grupo Financiero Inbursa Corporativo - Aguascalientes

Publicado 5 days ago

Supervisor Call Center / Pago Fijo Semanl 2100

**Corporativo líder en el mercado con más de 140 años que nos avalan como los #1 a nível nacional, enfocándonos en la satisfacción del cliente en donde el pr...


Gyss - Aguascalientes

Publicado 5 days ago

Asesor De Mostrador

Asesor mostradorAPYMSA empresa 100% mexicana dedicada a la venta de refacciones te invita a formar parte de su equipo de trabajoASESOR DE VENTAS MOSTRADOR**N...


Auto Partes Y Más - Aguascalientes

Publicado 5 days ago

Built at: 2024-12-23T04:19:04.612Z