Customer Service Representative

Detalles de la oferta

Manage the customers discrete and program orders on a daily basis.
- Controls discrete orders to insure 100% on time delivery performance.
Analyze customer behavior and programs and provide solutions to achieve a 100% on time rate.
- Manage additions, changes, and deletions to the customer programs.
- Continuously identify opportunities to improve our customer programs.
- Supports Customers and Outside Sales with Quotes as requested.
- Follow-up on customer inquiries, open quotes, and unresolved requests to insure resolution.
- Collaborate with the team to identify, research, and resolve customer issues.
**Job Types**: Full-time, Permanent

**Salary**: $26,500.00 - $32,000.00 per month

**Education**:

- Bachelor's (preferred)

**Experience**:

- Customer Service: 3 years (preferred)
- Fasteners /MRO: 2 years (preferred)
- SAP: 2 years (preferred)

**Language**:

- English (preferred)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Supervisor/A De Call Center

En MTS, Trabajamos en conjunto para brindar experiências únicas a nuestros clientes a través de tu valioso talento, por lo cual te invitamos a formar parte d...


México Travel Solutions - México

Publicado 3 days ago

Asesor Telefonico

Grupo Alden Toyota Querétaro te invita a formar parte de su equipo de trabajo como: Asesor Telefonico **Requisitos**: - Experiência en atención al cliente ...


Grupo Alden - México

Publicado 3 days ago

Asesor De Servicio Sjr

Grupo AUTOCOM es una de las empresas lideres en el sector automotriz, hemos participado en las certificaciones de Employer for Yoth y Empresas más Éticas par...


Grupo Autocom - México

Publicado 3 days ago

Cajero/A Por Incapacidad

Somos una empresa con más de 65 años en el mercado, con un catálogo de más de 11,000 productos con 7 marcas especialistas en su ramo. Líderes en el ramo ferr...


Truper - México

Publicado 3 days ago

Built at: 2025-01-12T17:17:24.909Z