Customer Service Representative

Detalles de la oferta

**Job brief****Responsibilities**- Managing large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner- Following call center "scripts" when handling different topics- Identifying customers' needs, clarify information, research every issue and providing solutions- Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way**Requirements**:- High School completed- Advanced English- Schedule availability for training**Salary & Benefits**:- $13,000 Base salary- $2,000 Performance bonus- 2 Days off- Food coupons- Life medical insurance- Permanent placement position / Direct hire**Salary**: $13,000.00 - $15,000.00 per monthAbility to commute/relocate:- 64000, Monterrey, N. L.: Reliably commute or planning to relocate before starting work (preferred)**Experience**:- Call Center: 1 year (preferred)**Language**:- English (required)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Coordinadora De Satisfacción Al Cliente

**Grupo Autópolis es una reconocida empresa automotriz con más de 45 años de experiência en el mercado mexicano. Nuestra misión es brindar a nuestros cliente...


Nissan Gonzalitos - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Cajera Y Servicio Al Cliente

**Cajera y Servicio al Cliente** Restaurante ubicado en el centro de Monterrey (frente a Parque Fundidora) se encuentra en búsqueda de Cajera con el siguien...


Hunt Inc - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Descanso Domingos Ejecutivo Telefónico Nb

Ejecutivo telefónico: Ofrecer promociones, aclaración de dudas a clientes interesados. Prestaciones de ley Sueldo base + comisiones pago semanal Tipo de ...


Callcom Mitras Centro - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Supervisor De Promotores Y Atención Al Cliente

BUSCAMOS SUPERVISOR/A Tienda fija departamental: en Cumbres Funciones: Atención a clientes, ventas, tramite de seguros y servicios. Actividades administra...


Grupo Promass - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Built at: 2024-11-15T18:04:31.709Z