**Vacante para la empresa Tres R en Tijuana, Baja California**:
SÓLO REQUIERES:
¤ mayor de edad sin límite
¤ Inglés conversacional b1
¤ Secundaria terminada
¤ Experiência en callcenter
*Tiempo completo*, 2 descansos por semana. 45hrs. o 48hrs. semanales. *Elige la campaña y el turno que quieras*
*Alliant Backoffice/Customer Service* (Minimum 6 months previous call center experience)
Responsible on administrating duties regarding new and renewal accounts.
Mon-Fri 8:15 am a 6:15 pm, Sat 7:15 am a 3:15 pm, Thue y Sun off
Sueldo *$15028 mensual*
*Kemper CS Customer Service*
Answer phones to respond to general customer inquiries, provide excellent customer service to policy holders.
Mon-Fri 8:15 am a 6:15 pm, Sat 7:15 am a 3:15 pm, Thue y Sun off
*1st Acceptance & Freeway Customer Service*
Answer phones to respond to general customer inquiries, invoice questions, payment information, customer change requests and customer complaints.
Open availability Mon-Frid 4:00am to 2:00pm Sat/Sun off
Sueldo *$17884 mensual o mayor*
*Sales-Transfer* (Minimum 6 months previous call center experience)
Responsible for generating leads and potential prospects in result of sales, timely manage on achieving goals/KPI's.
Open availability Mon
- Sun 6:00am to 8:00pm, 2 days off
Sueldo_$2511 semanal + 7 thousand mxn average Weekly Commission_
(Pagos semanales por nómina)
*BENEFICIOS*
- IMSS
- Aguinaldo
- Utilidades
- Vacaciones (12 días)
- Fondo de ahorro
- Caja de ahorro
- Días por paternidad, matrimonio y defunción
- AFORE
- Infonavit
- Seguro de Gastos médicos menores privado (No sustituye a IMSS)
- Apoyo de trasporte
- Prestamos descontados vía nomina
- Créditos internos
- 3 días de balance adicionales a vacaciones
- Comida gratis durante 2 semanas
- Descuentos con tienda, escuelas y restaurantes
**Nível de educación deseada**:
Básica
**Nível de experiência deseada**:
Practicantes
**Función departamental**:
Atención al cliente
**Industria**:
Médios en Línea / Online Media