Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Auxiliar De Solución Al Cliente En Reynosa

Descripción de perfil y de actividades.Su función principal es la atención a clientes que por algún motivo no recibieron su paquete en su casa.Se recaban los...


Estafeta - Tamaulipas

Publicado 5 days ago

Atención Al Cliente

¡Hola a todos! Nos complace anunciar una nueva oportunidad en un puesto de Atención al Cliente en nuestra empresa. Estamos buscando a alguien con una verdade...


Atracción De Talento Invercap - Tamaulipas

Publicado 5 days ago

Auxiliar De Piso De Venta

**Vacante para la empresa HABER HOLDING en Centro Comercial 3 Arcos -Tampico, Tamaulipas**: **Men´s Fashion** Es la cadena de ropa para hombres con la mejor...


Haber Holding - Tamaulipas

Publicado 5 days ago

Customer Support Specialist I

**Horario de trabajo: Lunes a viernes de 9:00 am a 6:30 pm** **Modelo de trabajo: On site** **Nível: S1** **Acerca del rol** Uber Freight está en búsqued...


Uber Freight - Tamaulipas

Publicado 5 days ago

Customer Support Engineer

Detalles de la oferta

**Requirements**:- L1 and L2 technical support- Assist and support customers with web integrations.- PHP, HTML, and CSS troubleshooting.- Diagnose and troubleshoot problems of e-commerce platforms.- Make recommendations for improvement and innovation.- Analyze system specifications and translate system requirements to manageable and measurable tasks.- Develop web pages for customers.- Conduct virtual training sessions for clients.- Passion for providing outstanding customer service.- Process analysis and development expertise.- Exceptional presentation and interpersonal skills.- Strong verbal and written communication skills.- Ability to present ideas in a neat, user-friendly way.- Desire to learn new technologies and proactiveness.- Demonstrated ability to work collaboratively and cross-organizationally with a diverse team.**Qualifications (Must have)**:- 2+ years of experience in technical support.- Knowledge to develop in HTML, CSS.- Customer service-oriented.- Strong English (C1+, written and verbal).- Quickly and accurately identify, quantify, and permanently resolve problems.**Preferred skills**:- Knowledge of e-commerce platforms such as Shopify, WordPress, etc., is a plus.- Javascript.- Proven ability to quickly learn all aspects of technical software products.**Salary**: From $20,000.00 per monthExperiência:- HTML: 2 años (Deseable)- CSS: 2 años (Deseable)Idioma:- Inglés (Obligatorio)Work Location: Remote


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-16T05:10:12.635Z