Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Coordinadora De Satisfacción Al Cliente

**Grupo Autópolis es una reconocida empresa automotriz con más de 45 años de experiência en el mercado mexicano. Nuestra misión es brindar a nuestros cliente...


Nissan Gonzalitos - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Cajera Y Servicio Al Cliente

**Cajera y Servicio al Cliente** Restaurante ubicado en el centro de Monterrey (frente a Parque Fundidora) se encuentra en búsqueda de Cajera con el siguien...


Hunt Inc - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Descanso Domingos Ejecutivo Telefónico Nb

Ejecutivo telefónico: Ofrecer promociones, aclaración de dudas a clientes interesados. Prestaciones de ley Sueldo base + comisiones pago semanal Tipo de ...


Callcom Mitras Centro - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Supervisor De Promotores Y Atención Al Cliente

BUSCAMOS SUPERVISOR/A Tienda fija departamental: en Cumbres Funciones: Atención a clientes, ventas, tramite de seguros y servicios. Actividades administra...


Grupo Promass - Nuevo León

Publicado 5 days ago

Customer Support Specialist I - Digital Brokerage

Detalles de la oferta

Perform time-sensitive, front-line, customer and carrier-facing work by scheduling appointments- Communicate with and provide feedback to the account operations team to improve on or create new scheduling processes- Empowered participation in the development, implementation, and automation of critical business processes- Build and schedule loads in our systems- Provide top-tier customer service and schedule all appointments in a timely manner- Support fast-paced, centralized operational account operations- Process improvement- Process improvement- Communicate with and provide feedback to the account operations team to improve on or create new scheduling processes- Empowered participation in the development, implementation, and automation of critical business processes- Other responsibilities as assignedBasic qualifications- 12 months work experience with customer interaction and communication- Excellent English language skills - verbal and written- Bachelor's degree complete**Experience**: Required- 1 year(s): 12 months work experience with customer interaction and communication**Education**: Preferred- Bachelor or better**Skills**: Required- Bilingual English/Spanish


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-16T06:15:59.191Z