Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Encargado De Departamento De Informática/Sistemas

**Descripción del empleo**Colegio católico busca técnico o tecnólogo para departamento de informática.Actividades a realizar:- Revisión, diagnóstico y soport...


Desde Instituto Nueva Galicia - Jalisco

Publicado 9 days ago

Jefe De Servicio Y Help Desk

**Jefe de Servicio y Help Desk**Garantizar la satisfacción del cliente mediante la correcta administración y control de las operaciones del área de soporte t...


Desde Vorago - Jalisco

Publicado 9 days ago

.Net Medio

Empresa Líder en Tecnologías de la Información con con presencia en México, está en la búsqueda de talento TI como:Desarrollador.Net medioRemoto desde México...


Desde Recluit - Jalisco

Publicado 9 days ago

Productor De Radio Y Televisión

**PRODUCTOR RADIO Y TV****Requisitos**:**EDAD**:25 a 50 años**UBICACIÓN**:Fácil Acceso a Cruz del sur e Isla Raza**ESCOLARIDAD**:Licenciatura en Ciencias de ...


Desde Creator - Jalisco

Publicado 9 days ago

Digital Products Technical Support Expert

Digital Products Technical Support Expert
Empresa:

Sidel


Detalles de la oferta

The Digital Products Technical Support Expert is responsible for the complete management of a customer support request from the reception of the request until the final resolution.

**Your Mission**:

- Track customer and internal support requests
- Document problems encountered and provided solutions
- Develop and maintain a knowledge base
- Monitor and respect deadlines in processing requests
- Compile data to produce reports that will provide KPIs about support quality and effectiveness
- Maintain, master and improve support tools
- Help carry out system tests before delivering the production or correction to the customer

**Your Profile**:
**Essential Requirements**:

- Strong communication skills to foster trust-based relationships with customers
- Ability to listen, comprehend, and demonstrate patience
- Excellent proficiency in spoken and written English
- Mastery of Windows Server operating system

**Preferred Assets**:

- Familiarity with cloud computing
- Proficiency Spanish and English
- French is a plus
- Knowledge of network architecture
- Understanding of databases and SQL
- Familiarity with the Linux operating system

**Contract Type**:
**Permanent**:
**Country**:
**MEXICO**:
**Location**:
**Guadalajara**:


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Digital Products Technical Support Expert
Empresa:

Sidel


Built at: 2024-10-05T14:52:44.844Z