Ejecutivo/A - Callcenter

Detalles de la oferta

Responsabilidades:Realizar cobranza vía telefónica aplicando diversas técnicas de negociación.Brindar atención oportuna a los clientes.Cumplir con los tiempos de conexión.Realizar periódicamente rendición de cuentas al jefe directo.Horario: L-D, 1:50pm-8:50pm con un día de descanso a la semana y los sábados solo medio día.Requerimientos:Educación mínima: Educación media superior - Bachillerato General.Edad: entre 16 y 55 años.#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Collections Customer Partner

About Kueski Founded in 2012 with the mission to improve the financial lives of people in Mexico, Kueski is the leading buy now, pay later (BNPL) and online ...


Angel Ventures - Jalisco

Publicado 8 days ago

Customer Support Team Lead

Who We Are As one of the fastest growing freight brokerage firms in the US, with over $2 billion (USD) in annual revenue, Arrive Logistics is expanding its M...


Rival - Jalisco

Publicado 8 days ago

Customer Service Representative (Customer Success)

Traba's mission is to empower businesses and workers to reach their full productivity and potential. Traba is a technology company that is revolutionizing th...


Traba - Jalisco

Publicado 8 days ago

Recepcionista

Importante Empresa de giro Farmacéutico, solicita: **RECEPCIONISTA** UBICACIÓN: Guadalajara Technology park (Carretera a Nogales, antes de llegar a la Venta...


Gelpharma - Jalisco

Publicado 8 days ago

Built at: 2024-11-13T03:30:00.783Z