Company DescriptionLa división Bosch Automotive Aftermarket ofrece a los talleres de refaccciones y reparación de todo el mundo una gama completa de equipos de diagnóstico y taller de reparación y una amplia gama de refacciones - desde piezas nuevas e intercambiables hasta soluciones de reparación - para vehículos individuales y vehículos comerciales.Nuestra cartera de productos incluye productos fabricados como equipos originales de Bosch, así como productos de refacciones y servicios desarrollados y fabricados internamente.Automotive Aftermarket suministra tecnología de pruebas y talleres de reparación, software de diagnóstico, capacitación en servicios y servicios de información. Además, la división es responsable de "Bosch Service", una de las mayores cadenas independientes de talleres de reparación del mundo, con unas 16.500 ubicaciones.Work #LikeA**Bosch****Job Description**:Full management responsibility (Eg. Sell in, Sell Out, Portfolio management, Promotional Activities, Operational indicators, Disputes, etc) for all Modern Channel Accounts (Eg. Autozone Mx, Amazon Mx, O'reilly Mx, etc)Understand Global & North America Modern Channel strategy to adapt and align activities in Mexico's market.Lead all internal areas to serve and develop all modern channel accounts**Qualifications**:Commercial areas or Industrial Engineer bachelor degree.Proven experience in managing corporate accounts either OE, OES or Modern ChannelEnglish proficiency (Business)Finance knowledge: Understand P&L effects influenced by different actions (Eg, Price increases, Rebates, Promotional events, etc)Additional Information**Get to know more about how we work at Bosch and our new open positions on our social networks**:- Facebook: Bosch Talento México- Instagram: Bosch Campus México- LinkedIn: Bosch México- Tiktok: Bosch Talento MéxicoAll of our vacancies are eligible for relocation financial support* based on internal mobility policy 0085.