.Utilizamos la tecnología para resolver problemas en espacios, luz y más cosas por venir... para nuestros clientes, nuestras comunidades y nuestro planeta.Acuity Brands, Inc. (NYSE: AYI) es una empresa de tecnología industrial líder en el mercado.
Utilizamos la tecnología para resolver problemas en espacios, luz y más cosas por venir.
A través de nuestros dos segmentos de negocio, Acuity Brands Lighting and Lighting Controls (ABL) e Intelligent Spaces Group (ISG), diseñamos, fabricamos y lanzamos al mercado productos y servicios que marcan una valiosa diferencia en la vida de las personas.Estamos posicionados en la intersección de la sostenibilidad y la tecnología.
Nuestros negocios desarrollan tecnología que ayuda a ahorrar energía a nuestros clientes y reducir sus emisiones de carbono.
Logramos el crecimiento a través del desarrollo de nuevos productos y servicios innovadores, que incluyen iluminación, controles de iluminación, soluciones de gestión de edificios y aplicaciones con reconocimiento de ubicación.Puede utilizar esta publicación para cargar su currículum e información.
**Resumen del trabajo**:**Tareas y responsabilidades clave (funciones esenciales)**:**Internal Agency**:- Provides standard target pricing when requested; Provide guidance and support when non-standard pricing is required- Provides internal and external crossover support when requested- Receives customer purchase order (PO) and works with customer or internal quoting team to clarify material, pricing, or other information prior to entry, if needed.- Entry of customer purchase order (PO) into Acuity order management system.
**Order Management**:- Support more basic to medium level order/project management after entry through activation- Coordinate shipping internally and externally to meet customer need- Use Power BI reporting to monitor assigned regions orders proactively to ensure delays, issues, or improvements are communicated- Monitor orders for exceptions and holds to ensure orders are activated, produced and shipped in a timely manner- Act as liaison/translator between internal partners and customer.- Develop solutions for basic and some medium level order issues, leveraging business relationship with ABL matrix partners as needed.- Develop and demonstrate a basic understanding of the order fulfillment cycle, such as product and services knowledge, lead time management, business system logic (orders, manufacturing, inventory and shipment) and the relationship within the customer ecosystem**Intake**:- Point of contact for the entire CX Org to act as navigator for customer- Resolve "tier 0" problems outside of Orders domain (pre-sale support, tech support, warranty support, etc