.The Ops Support Specialist 4 is an entry-level position responsible for providing operations support services, including but not limited to; record/documentation maintenance, storage & retrieval of records, account maintenance, imaging and the opening of accounts in coordination with the Operations - Core Team. Additionally, the Ops Support Specialist 4 serves as the liaison between operations staff, relationship managers, project managers, custodians and clients. The overall objective of this role is to provide day-to-day operations support in alignment with Citi operations support infrastructure and processes.**Responsibilities**:- Follow established procedures to complete complex assignments and resolve problems that require in-depth investigation or research- Conduct basic analysis and research as well as workflow management- Support an expansive array of products and services- Communicate pertinent information to senior managers and support activities that help mitigate organizational loss or impact, as needed**Qualifications**:- 1-3 years of relevant experience- Experience working in a business office or operational environment- Proficient computer and math skills with a focus on complex databases and spreadsheets- Demonstrates technical and administrative expertise- Consistently demonstrates attention to detail- Demonstrated knowledge of activities, policies, and procedures of a basic work area**Education**:- High School diploma or equivalentThis job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.**PARA LA POSICIÓN REQUERIMOS**:- ** Carrera terminada, en proceso o trunca en Sistemas, Informática administrativa o en Administración de empresas**:- Experiência en Análisis de la información- ** Conocer y resolver problemas tecnológicos y levantar tickets**:- Experiência en asesoramiento a usuarios- Experiência resolviendo problemas multifactoriales en situaciones adversas- Habilidades personales y comunicativas en entornos laborales- Analítico y estructurado- Conocimiento en sistemas- ** Conocimiento en documentar procesos**:- Comunicación clara y asertiva, habilidad de trato y relaciones interpersonales cordiales- Habilidad para dar seguimiento a las actividades asignadas.- Tener visión proactiva, con clara misión en sus resultados y objetivos- Colaboración y trabajo en equipo- Organizado.- Enfoque al cliente.EL OBJETIVO DE LA POSICIÓN ES:- Solicitud de accesos para los Usuarios del área a diferentes herramientas o sistemas (Facultamientos.)- Levantamiento de incidentes por fallas de aplicativos o equipo para Usuarios del área.- Atender solicitudes de los Usuarios.- Actividades de onboarding para personas de nuevo ingreso al área.- Apoyo en atención de discrepancias reportadas de los usuarios del área.- Solicitud y recepción de insumos de papelería. Actividades correspondientes a pruebas COB y DRP.- Gestión de carpetas compartidas