.The Ops Support Specialist 4 is an entry-level position responsible for providing operations support services, including but not limited to; record/documentation maintenance, storage & retrieval of records, account maintenance, imaging and the opening of accounts in coordination with the Operations - Core Team. Additionally, the Ops Support Specialist 4 serves as the liaison between operations staff, relationship managers, project managers, custodians and clients. The overall objective of this role is to provide day-to-day operations support in alignment with Citi operations support infrastructure and processes.**Responsibilities**:- Follow established procedures to complete complex assignments and resolve problems that require in-depth investigation or research- Conduct basic analysis and research as well as workflow management- Support an expansive array of products and services- Communicate pertinent information to senior managers and support activities that help mitigate organizational loss or impact, as needed**Qualifications**:- 1-3 years of relevant experience- Experience working in a business office or operational environment- Proficient computer and math skills with a focus on complex databases and spreadsheets- Demonstrates technical and administrative expertise- Consistently demonstrates attention to detail- Demonstrated knowledge of activities, policies, and procedures of a basic work area**Education**:- High School diploma or equivalentThis job description provides a high-level review of the types of work performed. Other job-related duties may be assigned as required.PARA LA POSICIÓN REQUERIMOS:- Licenciatura trunca o Bachillerato terminado- Entre 1 y 3 años de experiência- Experiência de trabajo en una oficina comercial o el entorno operativo- Experiência administrativa y técnica demostrada.- Capacidad de análisis- Atención al detalle- Conocimiento demostrado en políticas y procedimientos en un área de trabajo básica- Experiência de trabajo en una oficina comercial o el entorno operativo- Habilidad de comunicación efectiva con el equipo de trabajo y managersEL OBJETIVO DE LA POSICIÓN ES:- Comunicar información pertinente a gerentes senior y apoyar actividades que ayuden a mitigar la pérdida o el impacto organizacional, según sea necesario.- Aplica una buena comprensión del modo en que el equipo interactúa con otros para lograr los objetivos del área.- Aplica conocimientos específicos del área, para ejecución eficaz en el control, la examinación, el análisis o la evaluación de procesos y datos.- Integra conocimiento disciplinario establecido dentro de su propia área de especialidad con la comprensión básica de las prácticas de la industria.- Evaluar adecuadamente el riesgo cuando se toman decisiones comerciales, demostrando una consideración particular por la reputación de la empresa y protegiendo a Citigroup, sus clientes y activosLA MODALIDAD Y HORARIO DE LA POSICIÓN ES:- AV. REVOLUCIÓN NO. 1267, COL