.The Fraud Ops Intermed Analyst is a senior level positions responsible for contributing to the development of fraud management policies, processes and procedures to minimize the impact of fraud in coordination with the Operations Services team.The overall objective of this role is to manage fraud losses by ensuring analysts make appropriate decisions using risk/reward balanace methodology.**Responsibilities**: Provide professional analytical expertise relating to fraud prevention and loss control Analyze fraud trends, conduct investigative research into losses, and analyze loss type data to determine the nature of fraud patterns Perform complex data validation independently and make recommondations to portfolio manages based on data availability and analysis Resolve varied fraud issues with potentially greater impact, and provide guidance and input to teams to aid process improvement efforts Integrate in-depth specialty area knowledge with a solid understanding of industry standards and practices Provide informal guidance or on the job training to new team members as needed Ensure quality and timeliness of services provided, to support own team and closely related teams**Qualifications**: 2-5 years of experience in a related role Consistently demonstrates clear and concise written and verbal communication**Education**: Bachelor's degree/University degree or equivalent experienceEl Gerente de Control Jr. es responsable del seguimiento a la correcta ejecución de los lineamientos y definiciones que las regulaciones y políticas que aplican en los Servicios de Inversión, así como de contribuir al cumplimiento de procesos.El objetivo general de este puesto es supervisar y dar seguimiento a los clientes internos y asegurarse que el personal operativo ejecute las buenas prácticas de venta y tome decisiones correctas a través de la metodología de equilibrio de riesgos y recompensas.**Responsabilidades**: Validar las instrucciones operativas de acuerdo con los criterios de Servicios en Inversión. Revisar y ejecutar la metodología de revisiones de Control trimestrales, asegurando un ambiente seguro de trabajo. Brindar Asesoría a los clientes internos con relación a dudas en criterios en servicios de inversión, operativas y administrativas. Resolver diversos problemas de control con un impacto posiblemente mayor y proporcionar orientación y aportes a equipos para contribuir a los esfuerzos por mejorar los procesos. Implementar capacitaciones y reforzar los temas de control que se requieran mejorar en cada una de las oficinas asignadas. Garantizar la calidad y puntualidad de los servicios proporcionados para respaldar al propio equipo y a los equipos estrechamente relacionados