Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Auxiliar Contable

SE BUSCA AUXILIAR ADMINISTRATIVO Experiência Contpaq Básica, manejo de paquetería office intermedio comprobable. Actitud positiva, trabajo en equipo, traba...


Desde Proyecto Y Desarrollo Savar (Prodesa) - Baja California

Publicado 14 days ago

Auditor De Almacén Jr

**Actividades**: Revisión de documentación de mercancía en entradas y salidas. Escaneo y revisión de series de mercancía en la recepción y entrega. Registro ...


Desde Dragon Trade De Mexico S.A. De C.V. - Baja California

Publicado 14 days ago

Auditor De Distribución Jr

**Actividades**: Revisión de documentación de mercancía en entradas y salidas. Escaneo y revisión de series de mercancía en la recepción y entrega. Registro ...


Desde Dragon Trade De Mexico S.A. De C.V. - Baja California

Publicado 14 days ago

Auditor Interno Jr

**Actividades**: Revisión de documentación de mercancía en entradas y salidas. Escaneo y revisión de series de mercancía en la recepción y entrega. Registro ...


Desde Dragon Trade De Mexico S.A. De C.V. - Baja California

Publicado 14 days ago

Gestor De Cobranza Bilingüe

Gestor De Cobranza Bilingüe
Empresa:

Call Center Services International S.A. De C.V.


Detalles de la oferta

**JOB DESCRIPTION IDENTIFICATION**

**OVERVIEW OF JOB **For over 70 years, Kellermeyer Bergensons Services (KBS) has delivered best-in-class property services to major retailers, healthcare, churches, and commercial facilities across the United States. Our core services are janitorial, facilities repair and maintenance, landscape management, and parking lot maintenance services. Kellermeyer Bergensons is dependable, cost-effective and professional. Our property services offerings allow our customers the option to bundle a combination of services or to select single services.

**REQUIREMENTS**
- Word, Excel, Outlook experience
- General office experience
- Excellent written and verbal communication skills
- Detail oriented and accurate
- Must be able to organize, prioritize and handle multiple tasks with a sense of urgency

**DUTIES**
- Misc. projects including but not limited to:

- Ad hoc reporting
- Obtains payment status from customers regarding past due invoices
- Creates/ sends customer's statements and invoices copies
- Assists Collections staff with various tasks as needed
- Liaison with Cash Apps., AR Departments/ Field support

**Salary**: $4,800.00 per week

**Language**:

- English? (required)

Work Location: In person


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Gestor De Cobranza Bilingüe
Empresa:

Call Center Services International S.A. De C.V.


Built at: 2024-09-09T04:39:31.493Z