Help Desk B2B
Empresa:

Ikraft Solutions


Detalles de la oferta

**Responsibilities**- Research and identify solutions to software and hardware issues- Diagnose and troubleshoot technical issues, including account setup and network configuration- Ask customers targeted questions to quickly understand the root of the problem- Track computer system issues through to resolution, within agreed time limits- Properly escalate unresolved issues to appropriate internal teams (e.G. software developers)- Provide prompt and accurate feedback to customers- Refer to internal database or external resources to provide accurate tech solutions- Ensure all issues are properly logged- Prioritize and manage several open issues at one time- Follow up with clients to ensure their IT systems are fully functional after troubleshooting- Prepare accurate and timely reports- Document technical knowledge in the form of notes and manuals- Maintain jovial relationships with clients**Requirements and skills**- Proven working experience in providing Help Desk support- Proficiency in English- Working knowledge of help desk software, databases and remote control- Strong client-facing and communication skills- Advanced troubleshooting and multi-tasking skills- Customer service orientation- BS degree in Information Technology, Computer Science or equivalent**We offer**:- Base Salary $18,000 - $21,600- Performance Bonus up to $3,000- $2,000 Hiring Bonus- SCHEDULE: 7:00am - 4:00pm or 11:00am - 8:00pm- 2 days off- All law benefits- Food coupons- Direct hiringTipo de puesto: Tiempo completoSalario: $18,000.00 - $21,600.00 al mesHorario:- Turno de 8 horasPrestaciones:- Descuentos y precios preferenciales- Estacionamiento de la empresa- Programa de referidos- Seguro de vida- Vales de despensaTipos de compensaciones:- Bono de puntualidadPuede trasladarse/mudarse:- Monterrey, N. L.: Trasladarse al trabajo sin problemas o planear mudarse antes de comenzar a trabajar (Obligatorio)Experiência:- Tech Support, Help Desk, Service Desk: 1 año (Obligatorio)- Call Center: 1 año (Deseable)Idioma:- Inglés (Obligatorio)Lugar de trabajo: Una ubicación


Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Help Desk B2B
Empresa:

Ikraft Solutions


Validacion De Datos

**Vacante para la empresa Universidad CNCI en Centro De Monterey -Monterrey, Nuevo León**: **Requisitos**: - Escolaridad: Preparatoria, Carrera Técnica, Tru...


Desde Universidad Cnci - Nuevo León

Publicado 4 days ago

Desarrollador Dynamics Business Central - Remoto

**Descripción del puesto**: **Responsabilidades**: - Desarrollar y mantener soluciones específicas para Dynamics Business Central, enfocándose en el desarro...


Desde Northware - Nuevo León

Publicado 4 days ago

Reparación En Sitio De Computadoras - Ishop Cumbres

¿Eres fan de APPLE? ¡Aprovecha esta oportunidad y ponle una manzanita a tu CV! Estamos buscando un Técnico en Reparación y Mantenimiento de Equipos de Cómp...


Desde Techpeople - Nuevo León

Publicado 4 days ago

Reparación En Sitio De Computadoras - Ishop Esfera

¿Eres fan de APPLE? ¡Aprovecha esta oportunidad y ponle una manzanita a tu CV! Estamos buscando un Técnico en Reparación y Mantenimiento de Equipos de Cómp...


Desde Techpeople - Nuevo León

Publicado 4 days ago

Built at: 2024-09-20T09:39:03.584Z