.About Four Seasons:Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to be treated in return. Our team members around the world create amazing experiences for our guests, residents, and partners through a commitment to luxury with genuine heart. We know that the best way to enable our people to deliver these exceptional guest experiences is through a world-class employee experience and company culture.At Four Seasons, we believe in recognizing a familiar face, welcoming a new one and treating everyone we meet the way we would want to be treated ourselves. Whether you work with us, stay with us, live with us or discover with us, we believe our purpose is to create impressions that will stay with you for a lifetime. It comes from our belief that life is richer when we truly connect to the people and the world around us.About the location:Laid-back luxury meets bucket-list adventure on this undiscovered east cape of Los Cabo. A place for those with a taste for the undiscovered and the extraordinary, our East Cape location on Mexico's Baja California Peninsula is the epicentre for adventure. Swim in the most expansive beach in Los Cabos or set sail from our private marina on the Sea of Cortez, coined "the aquarium of the world" by famed oceanographer Jacques Cousteau.El rol de Auxiliar control cuartos (Housekeeping Coordinator)Se encarga de garantizar la fluidez de la operación diaria de Housekeeping tanto en sus servicios AM como PM, así como llevar a cabo reportes diarios, siempre cumpliendo con los estándares de calidad establecidos por Four Seasons.Funciones esencialesDeberá dar seguimiento inmediato a las ordenes de servicio generadas para el departamento, sean pedidos de huéspedes o requisiciones para áreas públicas.Se encargará del seguimiento y la asignación de las habitaciones que tienen llegada del día para que estén listas antes de la hora de llegada del huésped.Llevar el reporte correspondiente de las llamadas de huéspedes y el reporte de DND (Do not Disturb) así como los reportes e inventario que sean necesarios para el departamento.Responder FS Chat en tiempo y forma, las solicitudes. Enviar mensaje de bienvenida y contactar al huésped siempre que sea necesario.Revisión y seguimiento de todas las solicitudes especiales (Aniversario, luna de miel, cumpleaños, etc).Reportar cualquier anomalía en la experiencia del huésped, además de agregarla a la respectiva base de datos para su seguimiento.Mantener una excelente comunicación y coordinación con los departamentos que influyen directamente en la operación de Housekeeping, como es Front Desk, Ingeniería, IT, IRD, etc. Asegurando al huésped una experiencia única.Conocimientos y habilidadesEducación:Educación secundaria o experiencia equivalente.Experiencia:Experiencia requerida en el puesto mínimo de 1 año.Experiencia en hotelería de lujo (Deseable)