Líder De Desarrollo Organizacional

Detalles de la oferta

.Información de la Compañía:Bridgestone Americas and its subsidiaries manufacture, sell and service Bridgestone and Firestone and associate brand tires to meet the needs of their customers, maintaining wholesale and original equipment sales operations across a broad line of products, including passenger, light truck, commercial truck and bus, agricultural, motorcycle, kart and off-the-road tires.We are committed to Bridgestone Group's mission, "Serving Society with Superior Quality." Our goal is to offer the best for our customers and to society, not only in terms of our products, services and technology, but in all our corporate activities.The Bridgestone Americas international footprint includes manufacturing and sales subsidiaries located in Argentina, Brazil, Chile, Colombia, Costa Rica, and Mexico, with additional offices throughout Latin America and the Caribbean that build the "Bridgestone Americas Tire Operations (BATO-LA)" division, conformed by 5 tire manufacturing and 3 retreading plants throughout the region, 6 commercial and administrative offices; more than 8,500 employees and 2,500 points of sale throughout Latin America, including company's stores and an extensive network of distributors.Around the world, at Bridgestone, more than 140 thousand collaborators are focused on offering advanced solutions for a world in motion, contributing our experience and innovation to position ourselves as undisputed leaders in Mobility Solutions, guided by the Bridgestone Essence and by our passion to Serve to the Society with Superior Quality.For more information about our positions visit:**Responsabilidades**:LUGAR DE TRABAJO: Planta Bridgestone Monterrey en México- Implementar políticas y procedimientos de Talent Managment- Desarrollar estrategia para resultados de encuesta de clima organizacional.- Asegurando la estabilidad de la cultura organizacional de BSMR- Desarrollar e implementar el plan anual de capacitación para el personal- Desarrollar la estrategia de actualización y mantenimiento de las descripciones de puesto del personal- Desarrollar estrategia de cultura y clima organizacional. (en conjunto con el plan de comunicación desarrollado por AT)- Elaborar política para planes de carrera y de sucesión del personal- Diseñar los programas de certificación y recertificación de competencias para personal Salary & Hourly- Administrar el presupuesto de capacitación**Requisitos**:ESCOLARIDAD: Administración de Empresas, Psicologia o Recursos HumanosEXPERIENCIA: 3 años mínimo en el puesto de coordinador o lider de Desarrollo Organizacional, en plantas de manufactura


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

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