Lm871: Manager Customer Care

Detalles de la oferta

"Customer Support, Quality Assurance & Support, Workforce Management, Oversee All Representative Activities (Including Coaching & Monitoring with Support of QA Team), All front/ back line CC processes, Oversee All Representative Activities (Including Coaching, Calibration, & Monitoring With Support of QA Team).
CE for Digital Platforms (FB, Twitter) " Involves management responsibility for a team of people or a specific location(s) within the business.
Teams may include contractors and all categories of employees: Operational, Clerical, Mechanical/Electrical, Supervisory, Secretarial, Professional, Advisory and Deputy Management.
Management responsibilities include disciplinary action up to and including dismissal.
Interpersonal Skills, Written & Verbal Communication Skills, Planning & Organizing Skills, Presentation Skills, Leadership Skills -Two years University/College or equivalent.
MAESTRO certification required.
Language: Proficiency in English - A moderate level (3-5 years).
Five years business experience including two years of Call Center Experience.
Previous management or supervisory experience in a service environment strongly preferred.
TOEIC 600 Pts.
FedEx es ampliamente reconocida como una empresa de clase mundial.
Nos sentimos honrados y orgullosos de ser reconocidos constantemente como un gran lugar para trabajar, un innovador en cuanto a tecnología y una de las empresas más admiradas y respetadas del mundo.
FedEx es nombrada constantemente entre las marcas más valiosas y admiradas del mundo.
Algunos de nuestros premios recientes incluyen: 2020 - Empresas más admiradas del mundo de Fortune (#14 ) 2019 - Mejores lugares para trabajar de Fortune (#15) 2019- Uno de los "mejores empleadores para la diversidad" de Forbes FedEx LAC 2020 incluido en el ranking de Mejores lugares para trabajar en América Latina de Great Place to Work (#24) 2021- FedEx México fue incluido en el Ranking GPTW por 18 años consecutivos 2020- FedEx México recibió la Certificación CEMEFI por 13 años consecutivos respaldando a FedEx como empresa socialmente responsable 2021 - FedEx Chile fue recertificado con Giro Limpio, un sello de la Agencia de Energía Sostenible que busca mejorar la eficiencia energética del sector de transporte terrestre, mediante la reducción del consumo de combustible y las emisiones de gases de efecto invernadero.
FedEx Uruguay 2019 seleccionado por GPTW entre las 5 mejores empresas para trabajar Vea las oportunidades laborales actuales o busque según criterios específicos para encontrar trabajos que coincidan con sus intereses.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

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